سرور مجازی
رمز ارز

کارمزد شبکه اتریوم کاهش یافت: چرا قیمت رشد نکرد؟

کارمزد شبکه اتریوم کاهش یافت: چرا قیمت رشد نکرد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

شبکه اتریوم (ETH) در حال حاضر با کاهش قابل‌توجهی در هزینه‌های گس خود مواجه است که به عنوان یک پیشرفت مثبت برای این شبکه تلقی می‌شود. ارائه‌دهنده داده‌های درون زنجیره‌ای سنتیمنت گزارش می‌دهد که هزینه‌های گس اتریوم به پایین‌ترین حد خود در سال ۲۰۲۳ رسیده است و هزینه تراکنش آن تنها ۱.۱۵ دلار است. این کاهش در هزینه‌ها معمولاً با افزایش تراکنش در شبکه اتریوم همراه است؛ زیرا هزینه‌های کمتر، استفاده از شبکه را مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند. این عوامل به طور بالقوه می‌تواند به بازیابی سطوح سرمایه بازار اتریوم کمک کند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

با این حال، علی‌رغم بهبود هزینه‌های گس، قیمت اتریوم با فشار فروش قوی مواجه است. اخیراً اتریوم برای سومین بار در عبور از یک خط روند نزولی ناتوان بوده که نشان‌دهنده یک احساسات نزولی غالب است. طی سه روز گذشته، اتریوم ۳.۸ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در قیمت ۱۵۹۶ دلار معامله می‌شود. اگر این روند نزولی ادامه یابد، اتریوم به طور بالقوه می‌تواند سطح حمایتی ۱۴۶۰ دلار را هدف قرار دهد که نشان‌دهنده کاهش ۴ درصدی بیشتر نسبت به قیمت فعلی است.
همچنین به دلیل انتقال عظیم ۳۱ میلیون دلاری اتریوم از طریق کیف پول بوترین، بنیان‌گذار این ارز دیجیتال، در جامعه اتریوم هیجانات زیادی وجود دارد. با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که فشار خرید قابل توجهی از سوی دارندگان بزرگ، یا همان نهنگ‌ها برای معکوس شدن روند قیمتی اتریوم وجود ندارد.
به‌ علاوه، نگرانی‌هایی در رابطه با کاهش ورودی‌ و تمرکز در فرآیند استیکینگ اتریوم به وجود آمده است. در حالی که پس از ارتقاء شاپلا (Shapella) در آوریل، ورودی‌های استیکینگ رشد قابل‌ توجهی را تجربه کردند، این نرخ از ماه می ۲۰۲۳ به طور مداوم در حال کاهش بوده‌ است. این کاهش در فعالیت‌های مربوط استیکینگ، سؤالاتی را در مورد سلامت کلی شبکه اتریوم ایجاد می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا