سرور مجازی
رمز ارز

روند صعودی تن کوین متوقف شد! افت قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

روند صعودی تن کوین متوقف شد! افت قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تن کوین (TON) در 24 ساعت گذشته 7 درصد کاهش قیمت را تجربه کرد و در حال حاضر، در محدوده 2.33 دلار معامله می‌شود و سرمایه‌گذاران را به این سوال وا می‌دارد که آیا این یک اصلاح جزئی است یا افت بیشتر قیمت در راه خواهد بود.

طی ماه گذشته، تن کوین با رشد چشمگیر 86 درصدی عملکرد فوق‌العاده‌ای در بازار ارزهای دیجیتال داشته است.

با این حال، در 24 ساعت گذشته، تن کوین 7 درصد افت قیمتی را تجربه کرده و از بالاترین قیمت اخیر خود یعنی 2.59 دلار کاهش یافته است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

حجم معاملات روزانه این رمزارز نیز با کاهش 12 درصدی به 50.7 میلیون دلار رسیده است و در صورت تداوم این کاهش، ارزش بازار این ارز به زیر 8 میلیارد دلار خواهد رسید.toncoin-price-slides-7-but-bitcoin-bsc-continues-to-defy-bearish-market-by-raising-4mعلاوه بر این، ضعف گسترده‌ در بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند بر احساسات نسبت به تن کوین تأثیر بگذارد؛ زیرا شاخص ترس و طمع کریپتو در حال نزدیک شدن به قلمرو «ترس» است. از منظر فنی، قیمت تن کوین با مقاومتی در محدوده 2.60 دلار مواجه شده است، سطحی که قبلا در ژانویه و فوریه آزمایش شده بود.

اگر این مقاومت پابرجا بماند، تن کوین ممکن است قبل از تلاش برای رالی صعودی دیگر، با چالش‌های کوتاه‌مدت روبرو شود. برخی از سرمایه‌گذاران معتقد هستند که ممکن است مرحله تثبیت در حال رخ دادن باشد که پس از افزایش شدید قیمت امری رایج است.

علاوه بر این، ارزش تن کوین ممکن است تحت تأثیر اظهارات فدرال رزرو نیز قرار گیرد؛ زیرا آنها در نظر دارند نرخ بهره را در اواخر سال افزایش دهند، که این موضوع می‌تواند تأثیر منفی بر بازار کلی ارزهای دیجیتال داشته باشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا