سرور مجازی
رمز ارز

وضعیت نگران‌کننده اتریوم: کاهش تعداد آدرس‌های بزرگ ETH به پایین‌ترین سطح ۵ ساله!

وضعیت نگران‌کننده اتریوم: کاهش تعداد آدرس‌های بزرگ ETH به پایین‌ترین سطح ۵ ساله!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اکوسیستم اتریوم (ETH) در حال حاضر شاهد روند نگران‌کننده‌ای است؛ زیرا تعداد آدرس‌هایی که دارای 1000 یا بیشتر اتریوم هستند به پایین‌ترین حد در 5 سال گذشته رسیده است.

علی‌رغم افزایش قابل توجه قیمت اتریوم از ابتدای سال، داده‌ها حاکی از کاهش تعداد سرمایه‌گذارانی است که مقادیر قابل توجهی از این ارز دیجیتال را در اختیار دارند.

بر اساس تجزیه و تحلیل گلس‌نود، در حال حاضر تنها 6082 آدرس اتریوم وجود دارد که دارای 1000 یا بیشتر ETH هستند. برای درک این موضوع، در سال 2019، زمانی که قیمت اتریوم بین 100 تا 300 دلار معامله می‌شد، بیش از 8000 کیف پول وجود داشت. این کاهش می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که برخی از سرمایه‌گذاران بزرگ اتریوم، بخش‌هایی از دارایی‌های خود را در ماه‌های اخیر فروخته‌اند.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

دلایل پشت این روند، حدس و گمان است. برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است در مورد فضای افزایش بیشتر قیمت مطمئن نباشند و ترجیح داده‌اند که دارایی‌های خود را فراتر از آستانه 1000 اتریوم افزایش ندهند.

علاوه بر این، عوامل خارجی مانند برنامه FTX برای فروش میلیاردها دارایی رمزارزی خود، از جمله اتریوم نیز نقش دارند؛ که به طور بالقوه می‌تواند منجر به شوک عرضه و کاهش قیمت‌ها شود.

علاوه بر کاهش تعداد دارندگان بزرگ اتریوم، تعداد کلی آدرس‌های ETH در سود نیز کاهش یافته است. نرخ فعلی این دسته از آدرس‌ها تقریباً 53.5 درصد بوده، که پایین‌ترین سطح در 8 ماه گذشته است. این امر نشان می‌دهد که بخش قابل ‌توجهی از دارندگان اتریوم ممکن است زیان‌های غیرقابل درک را تجربه کنند.

در حالی که توجه به این نکته مهم است که بازار ارزهای دیجیتال به شدت پرنوسان است، و تحت تأثیر عوامل مختلفی قرار دارند، این تحولات ممکن است باعث نگرانی سرمایه‌گذاران و معامله‌گران اتریوم شود.

این عوامل را می‌توان به عنوان شاخص‌های نزولی در نظر گرفت که نشان‌دهنده عدم اطمینان یا احتیاط در بین برخی از فعالان بازار در مورد جهت آتی قیمت اتریوم است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا