سرور مجازی
رمز ارز

ریپل به سطح قیمتی حیاتی رسید، آیا یک دلار در دسترس خواهد بود؟

ریپل به سطح قیمتی حیاتی رسید، آیا یک دلار در دسترس خواهد بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

ریپل (XRP)، پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار، با عبور از مقاومت ۰.۵۲ دلاری که بالاترین حد خود در چند هفته اخیر بوده، توانست رشد قابل توجهی را تجربه کند. طبق داده‌های بازار، حجم معاملات ریپل به بیش از ۱ میلیارد دلار در ۲۴ ساعت گذشته رسیده است. در این مدت ۲۰۵۱۳۰۰۰۹۱ ریپل معامله شد که ارزش آن در مجموع به ۱۰۴۹۰۲۱۹۸۲ دلار می‌رسد. این افزایش در حجم معاملات، نشان‌دهنده افزایش ۶ درصدی در روز گذشته است.

روند صعودی اخیر ریپل پس از پایین‌ترین سطح قیمتی ۰.۴۶ دلار در ۱۱ سپتامبر آغاز شد و همچنان ادامه دارد؛ که البته با مقاومتی در نزدیکی میانگین متحرک ۲۰۰ روزه در قیمت ۰.۵۲ دلار مواجه شد. توانایی این ارز دیجیتال برای حفظ رشدهای خود در بالای این سطح کلیدی می‌تواند به طور بالقوه راه را برای آزمایش مجدد سطح ۰.۵۴ دلار، هموار کند. در صورت تداوم حرکت صعودی، سرمایه‌گذاران ممکن است سطوح قیمتی ۰.۶۳ دلار و ۰.۶۶ دلار را به عنوان هدف در نظر بگیرند.

همان‌طور که شرکت تحقیقاتی Kaiko به آن اشاره کرد، یکی از نشانه‌های امیدوارکننده برای افزایش قیمت ریپل، بهبود در حجم نقدینگی آن است. پس از حکم دادگاه به نفع ریپل در نبرد حقوقی خود با کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در جولای، عمق بازار ریپل به طور قابل توجهی افزایش یافته و از میانگین ۸ میلیون دلار در ژوئن، به ۱۲ میلیون دلار در اوایل سپتامبر رسیده است. عمق بازار نشان‌دهنده توانایی بازار در جذب سفارشات بزرگ در هر دو طرف خرید و فروش است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

با این حال، شایان ذکر است که شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه روزانه برای ریپل کمی بالاتر از سطح خنثی ۵۰ قرار گرفته است. این امر نشان می‌دهد که احتمال تثبیت قیمت دور از ذهن نخواهد بود. عملکرد اخیر و نقدینگی رو‌به‌رشد ریپل نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال همچنان یک ارز دیجیتال قابل بررسی در چشم‌انداز بازار در حال تحول رمزارزها است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا