سرور مجازی
رمز ارز

تسهیل ورود مشتریان سازمانی به بازار؛ غول بانکی سیتی‌گروپ هم به جمع بلاکچینی‌ها پیوست!

تسهیل ورود مشتریان سازمانی به بازار؛ غول بانکی سیتی‌گروپ هم به جمع بلاکچینی‌ها پیوست!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

موسسه مالی سیتی گروپ (Citigroup) از راه‌اندازی یک برنامه آزمایشی به نام خدمات توکن سیتی (Citi Token Services) خبر داد که برای دسترسی مشتریان نهادی به فناوری بلاکچین و قراردادهای هوشمند، جهت انجام پرداخت‌های فرامرزی و تراکنش‌های مالی تجاری طراحی شده است. این ابتکار به مشتریان نهادی سیتی گروپ اجازه می‌دهد تا از شبکه بلاکچین خصوصی خود، بدون نیاز به ایجاد کیف پول دیجیتال جدید یا بهره‌برداری از گره‌ها استفاده کنند.

شهمیر خلیق، رئیس خدمات جهانی سیتی گروپ، اظهار داشت که این توسعه بخشی از تلاش‌های این موسسه مالی برای ارائه خدمات بانکداری نسل جدید و آنی، و همیشه فعال به مشتریان نهادی خود است. از طریق خدمات توکن سیتی، مشتریان توانایی انجام انتقال فوری و 24 ساعته برون‌مرزی بین شعب سیتی گروپ را با استفاده از فناوری بلاکچین خواهند داشت و در نتیجه، اصطکاک مربوط به زمان‌های قطعی پنجره‌های خدمات کاهش می‌یابد.

یکی از جنبه‌های قابل توجه این ابتکار، همکاری سیتی گروپ با مرسک، یک شرکت رهبر جهانی در حوزه کشتیرانی است. آن‌ها با هم استفاده از قراردادهای هوشمند را برای جایگزینی ابزارهای سنتی تامین مالی تجارت مانند اعتبار اسنادی و ضمانت‌نامه‌های بانکی مورد بررسی قرار داده‌اند که در طول تاریخ برای ایمن کردن تراکنش‌های بین خریداران و فروشندگان در فضای مالی تجارت استفاده می‌شده است. این نوآوری، پتانسیل ساده‌سازی و ارتقای فرآیندهای مالی را دارد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

این اعلامیه به دنبال مشارکت سیتی گروپ، در کنار فدرال رزرو نیویورک و سایر بانک‌ها و موسسات مالی، در آزمایش موفقیت‌آمیز پرداخت‌های فرامرزی مبتنی بر بلاکچین است. با حضور در بیش از 160 کشور و پایگاه مشتری شامل سازمان‌های بخش عمومی، شرکت‌های چندملیتی و موسسات مالی، ورود سیتی گروپ به حوزه فناوری بلاکچین، تعهد آن را به مدرن‌سازی خدمات مالی برای مشتریان نهادی خود نشان می‌دهد.

این برنامه آزمایشی گامی مهم به سمت استفاده از مزایای بلاکچین برای تراکنش‌های بین‌مرزی کارآمدتر و ایمن‌تر، است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا