سرور مجازی
رمز ارز

علت پامپ و دامپ ناگهانی ورلد کوین در ۲۴ ساعت گذشته چه بود؟

علت پامپ و دامپ ناگهانی ورلد کوین در ۲۴ ساعت گذشته چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

در حالی که اکثر آلت کوین‌‌ها با احساسات نزولی دست و پنجه نرم می‌کنند، ورلد کوین (WLD) روز گذشته مسیر کاملا متفاوتی را در پیش گرفت و شاهد رشد ۳۶ درصدی بود.

بر اساس داده‌های بازار، قیمت ورلد کوین در نتیجه این رشد ناگهانی تا ۱٫۶۴ دلار افزایش یافت. با این حال، این رالی صعودی دوامی نداشت و در زمان نگارش این خبر، قیمت ورلد کوین تا ۱٫۳۵ دلار کاهش یافته است.worldcoin-wld-up-36-what-is-driving-this-bullish-runاین رشد قیمتی ورلد کوین در زمانی اتفاق افتاد که به معنای واقعی کلمه، هیچ فاندامنتال قابل‌توجهی در ارتباط با پروتکل بیومتریک ایجادشده توسط سام آلتمن، بنیان‌گذار شرکت OpenAI، وجود نداشت. در واقع، در یک رویداد نادر، ورلد کوین یک شبه انباشت گسترده‌ای را تجربه کرد و حجم معاملات آن شاهد جهش ۳۵۶ درصدی بود.

در زمان‌های اخیر، پروژه ورلد کوین با مشکلات نظارتی زیادی مواجه شده است. قانون‌گذاران کشورهای مختلف، از جمله آلمان، ایتالیا و آرژانتین، استثناهایی را برای حفظ حریم خصوصی داده‌ها مطرح کرده‌اند که در ورلد کوین وجود ندارد. در حالی که پروتکل و جمع‌آوری داده‌های بیومتریک ورلد کوین در برخی مناطق به حالت تعلیق درآمده، در برخی مناطق، این پروژه تحت بررسی دقیق‌تر قرار گرفته است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!
ثبت نام در آبان تتر رو کامل کن و ۱۰۰ هزار شیبا جایزه بگیر!


شروع کن

با این حال، ورلد کوین با جدیدترین رشد قیمتی خود، بار دیگر ماهیت غیرمتمرکز و بدون مجوزش را با پشتوانه عمیق مخاطبان رو به رشد خود ثابت کرده است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا