سرور مجازی
رمز ارز

آسیا صنعت متاورس را زنده نگه‌داشته است!

آسیا صنعت متاورس را زنده نگه‌داشته است!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

سباستین بورگت، یکی از بنیان‌گذاران و مدیرعامل سندباکس، می‌گوید که اگرچه متاورس ممکن است برای کاربران ساکن در ایالات متحده “مرده” به نظر برسد، اما این صنعت در سراسر آسیا در حال پیشرفت است.
بورگت در اجلاس اتحادیه بازی‌های بلاکچین آسیایی در سنگاپور گفت که در سال گذشته، تقریباً ۵۰ درصد از تجارت سندباکس از چندین کشور در آسیا بوده است. وی ادامه داد، اگر روی آسیا تمرکز نکنید، فکر می‌کنید که متاورس از سمت آمریکای شمالی و غربی مرده است. اما بازار آن در آسیا خیلی گرم است. هنگ کنگ و کره، دو بازار اول و پس از آن، ژاپن هستند.
در همین حال، بورگت خاطرنشان کرد که به زودی راه‌اندازی Lion City را در Token 2049 در سنگاپور اعلام خواهد کرد، محله جدیدی از 512 قطعه زمین مجازی در متاورس سندباکس که هدف آن نشان دادن فرهنگ سنگاپور به جهانیان است. او افزود، اکوسیستم سندباکس به بیش از 400 برند، 700 شریک در سراسر جهان و 200 آژانس تایید شده که بر بستر آن در حال ساخت هستند، رشد کرده است.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

علی‌رغم استفاده آهسته از متاورس در غرب، بورگت به تعدادی از پیشرفت‌های جدید در بخش وب 3 و واقعیت مجازی به طور گسترده‌تری با حس خوش‌بینی نگاه کرد. اولین پیشرفت قابل‌توجه، معرفیNFTهای پویا بود که به سازندگان اجازه می‌دهد ابرداده‌ها را تغییر دهند و ظاهر و ویژگی‌های یک دارایی را تغییر دهند.
علاوه بر این، بورگت به انتشار هدست واقعیت افزوده ویژن پرو اپل به عنوان یک گام بزرگ رو به جلو برای صنعت متاورس اشاره کرد، با ویژگی‌های واقعیت افزوده که اجازه می‌دهد دارایی‌های دیجیتال در محیط‌های فیزیکی به همان اندازه واقعی به نظر برسند.
بورگت براین باور است که جایگاه خوبی در صنعت بازی‌های سنتی وجود دارد و استفاده از وب 3 تنها در صورتی حاصل می‌شود که بازی‌هایی را ارائه دهید که کیفیتی برابر با بازی‌های وب 2 داشته باشند که در آن بلاکچین یک مزیت است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا