سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل‌گر معروف: منتظر بازار صعودی مشابه سال ۲۰۱۹ باشید!

تحلیل‌گر معروف: منتظر بازار صعودی مشابه سال ۲۰۱۹ باشید!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

بازار ارزهای دیجیتال به دلیل نوسانات سریع شناخته شده است. در این زمینه، یک تحلیل‌گر برجسته ارزهای دیجیتال معروف به The Flow Horse ، پیش‌بینی‌هایی در مورد گسترش قابل توجه در بازار ارزهای دیجیتال انجام داده و تحلیل خود را به موازات عملکرد بازار در سال ۲۰۱۹ ترسیم کرده است.
این تحلیل‌گر پیشنهاد می‌کند که بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند سال جاری را مشابه آنچه در سال ۲۰۱۹ رقم خورد با وضعیت مثبتی به پایان برساند. در سال ۲۰۱۹، بازار ارزهای دیجیتال شاهد رشد پروژه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) بود که پایه و اساس روندهای صعودی قابل توجهی را در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱، همزمان با همه‌گیری کووید، ایجاد کرد.
این تحلیل‌گر به سرمایه‌گذاران توصیه می‌کند که رفتار بازار ۲۰۱۹ را در نظر داشته باشند؛ به این معنی که تحولات مثبت مشابهی ممکن است در پایان سال جاری رخ دهد. در حالی که محرک دقیق چنین گسترشی نامشخص است، وی پیش‌بینی می‌کند که یک حرکت قابل توجه در بازار، مشابه آنچه در دوران کووید مشاهده شد، ممکن است رخ دهد و با اشتیاق خریداران مواجه شود.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

جالب اینجاست که این تحلیل‌گر فاش می‌کند که او در حال حاضر به طور انحصاری روی معاملات بیت کوین (BTC) متمرکز بوده و در شرایط فعلی علاقه‌ای به آلت کوین‌ها ندارد. تحلیل‌گر مذکور معتقد است که فرصت اصلی معاملات بازار ارزهای دیجیتال در بیت کوین، به دلیل موقعیت فعلی آن در بازار نهفته است.
با توجه به حرکات قیمتی بیت کوین، تحلیل‌گر احتمال یک اصلاح کوتاه قیمتی را پس از آزمایش مجدد سطح ۲۵۱۱۷ دلار پیشنهاد می‌کند. در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در قیمت ۲۶۲۰۰ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۱.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است. معامله‌گران و سرمایه‌گذاران از نزدیک بازار را برای تحولات مطابق با پیش‌بینی‌های The Flow Horse زیر نظر خواهند داشت.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا