سرور مجازی
رمز ارز

ورود ارز مورد تایید بانک مرکزی آمریکا به دنیای استیبل کوین‌ها! ماجرا چیست؟

ورود ارز مورد تایید بانک مرکزی آمریکا به دنیای استیبل کوین‌ها! ماجرا چیست؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

اعلامیه اخیر هدرا (HBAR) در مورد سرمایه‌گذاری در صنعت استیبل کوین‌ها، این توان را دارد که رشد این شبکه را از چند جهت تسریع بخشد. این حرکت نقطه عطف مهمی برای بلاکچین هدرا است و می‌تواند تأثیر عمیقی بر توکن بومی آن، HBAR داشته باشد.
استیبل کوین معرفی‌شده توسط هدرا یک ابزار جامع است که برای پیکربندی، صدور و مدیریت استیبل کوین‌ها در اکوسیستم خود طراحی شده است. قابل ذکر است، این جعبه ابزار برای مشتریان همتا به همتا، از جمله ارائه‌دهندگان پرداخت، شرکت‌ها و صادرکنندگان استیبل کوین نهادی هدف قرار گرفته است. این تمرکز بر روی ارائه خدمات به مشاغل و موسسات، بر قصد هدرا برای بهره‌برداری از طیف گسترده‌ای از صنایع تاکید می‌کند که می‌تواند منجر به پذیرش قابل توجهی برای توکن هدرا شود.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

تصمیم برای کشف رشد از طریق استیبل کوین‌ها، یک راهبردی است که برای دیگر شبکه‌های بلاکچین برجسته، مانند ترون (TRX)، موفقیت‌آمیز بوده است. هدرا با اتخاذ یک رویکرد منحصر‌به‌فرد برای یکپارچه سازی استیبل کوین‌ها، قصد دارد ابزارهای بیشتری را در شبکه خود فراهم کند. عوامل مذکور می‌تواند منجر به تقاضای بالاتر برای ارز دیجیتال هدرا شود؛ زیرا استیبل کوین‌ها اغلب به عنوان دروازه‌ای برای کاربران برای دسترسی و استفاده از شبکه‌های بلاکچین عمل می‌کنند.
در زمان اعلام استودیوی استیبل کوین، هدرا یک رشد صعودی را تجربه کرد. قیمت هدرا نسبت به پایین‌ترین حد چهار هفته اخیر خود ۱۳ درصد افزایش یافته که نشان‌دهنده علاقه مجدد سرمایه‌گذاران نسبت به این رمزارز است.
با این حال، نظارت بر اینکه آیا هدرا می‌تواند حرکت صعودی خود را حفظ کند، ضروری است. داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از افزایش قابل ‌توجه در حجم معاملات بر حسب دلار بود که با احساسات صعودی همسو شد. با این حال، کاهش قابل توجهی در معاملات باز (Open Intrests) پس از افزایش اولیه وجود داشت که نشان می‌دهد تقاضای فعلی برای هدرا ممکن است در بلندمدت پایدار نباشد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا