سرور مجازی
رمز ارز

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت سولانا (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)

تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت سولانا (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)

زمان مطالعه: 3 دقیقه

رمزارز سولانا (SOL) با افزایش ۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته در مسیری چشمگیر برای شروع یک روند صعودی قرار گرفته است. با این حال، این ارز دیجیتال هنوز یک سیگنال صعودی در بازه زمانی روزانه نمایش نداده است و این فضا را برای فروشندگان باقی می‌گذارد تا به طور بالقوه بر تغییرات قیمت آتی تأثیر بگذارند.
در زمان نگارش این خبر، سولانا در قیمت ۱۸.۸ دلار معامله می‌شود که بهبود قابل توجهی نسبت به پایین‌ترین سطح اخیر خود، یعنی ۱۷.۳ دلار است؛ اما همچنان از بالاترین قیمت اخیر خود، یعنی ۲۰.۶۰ دلار فاصله زیادی دارد. سوال کلیدی در ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران این است که آیا سولانا می‌تواند این بهبود را حفظ کند یا خیر.
برای اینکه سولانا به مسیر صعودی خود ادامه دهد، به حمایت بیت کوین (BTC) نیاز دارد، که پس از بازپس‌گیری محدوده پایین ۲۵.۸ هزار دلاری خود، در محدوده ۲۷ هزار دلاری قرار گرفته است. اگر بیت کوین موفق به آزمایش مجدد ۲۷ هزار دلار شود، سولانا می‌تواند سطح مقاومتی ایجادشده توسط میانگین متحرک نمایی (EMA) ۵۰ روزه خود را پاک کند و به طور بالقوه بالاتر رود.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

با این حال، آزمون واقعی برای حرکت صعودی سولانا در توانایی آن برای رسیدن به بیش از ۲۰.۶ دلار نهفته است. اگر نتواند این کار را انجام دهد و از بالاترین قیمت قبلی یعنی ۲۰.۶۰ دلار سقوط کند، می‌تواند فضایی را برای فروشندگان برای ورود به بازار مهیا کند. در چنین احتمالی، قیمت سولانا ممکن است به سطوح ۱۸.۳ تا ۱۹.۵ دلار کاهش یابد؛ یا حتی به پایین‌ترین سطح اخیر، یعنی ۱۷.۳ دلار بازگردد. این کاهش می‌تواند فرصت فروش برای معامله‌گران با اهداف قیمتی ۱۸ دلار، ۱۷.۷۵ دلار یا ۱۷.۳ دلار باشد.
تحلیل تکنیکال و پیش بینی قیمت سولانا (۲۴ شهریور ۱۴۰۲)نظارت بر شاخص قدرت نسبی (RSI) ضروری است که از اواسط اوت در محدوده پایین‌تری قرار داشته است که نشان‌دهنده افزایش فشار فروش است. به طور مشابه، شاخص جریان پول چایکین (CMF) برای حرکت به بالای سطح صفر تلاش کرده است، که حاکی از ورود سرمایه محدود به این رمزارز است.
معامله‌گران باید محتاط باشند و از نزدیک حرکات بیت کوین را برای کاهش ریسک و بهینه‌سازی تنظیمات معاملاتی خود دنبال کنند. رشد فراتر از ۲۱ دلار در سولانا، ایده ایجاد معامله فروش را باطل می‌کند، اما شکستن موانع ۲۱-۲۲ دلاری برای شتاب گرفتن گاوها و بالا بردن قیمت ضروری است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا