سرور مجازی
رمز ارز

کیف پول تلگرام بعد از سه سال رونمایی شد، واکنش تون چه بود؟

کیف پول تلگرام بعد از سه سال رونمایی شد، واکنش تون چه بود؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تلگرام، یک برنامه پیام‌رسان پرکاربرد، اعلامیه قابل توجهی را منتشر کرده، که با واکنش‌های زیادی در جامعه ارزهای دیجیتال همراه شده است. در طول رویداد Token2049 در سنگاپور، تلگرام کیف پول رمزارزی خود را که بر پایه بلاکچین تون (TON) ساخته شده است، رونمایی کرد که در دسترس 800 میلیون کاربر این پلتفرم در سراسر جهان خواهد بود.
این اقدام تلگرام، به ویژه به دلیل افزایش چشمگیر قیمت تون، در دنیای ارزهای دیجیتال سر و صدای زیادی به پا کرده است. در پی راه‌اندازی کیف پول، قیمت تون افزایش قابل توجهی را تجربه کرد و عملکرد نسبتاً راکد بیت کوین در 24 ساعت گذشته را به چالش کشید. این خبر ابتدا توسط Elite Crypto، یک حساب رمزارزی برجسته در X به اشتراک گذاشته شد که خبر از ‌راه‌اندازی کیف پول تلگرام داد. پس از سه سال انتظار، تلگرام دست به کار شد. شایان ذکر است این عوامل باعث رشد 7 درصدی تون شد.

Ramzarz۱۰۰ هزار شیبا رایگان!

افزایش قیمت تون غیرمنتظره نبود؛ زیرا طبق حرکت‌های قیمتی قبلی این ارز دیجیتال، یک الگوی سر و شانه معکوس نمایان گشته بود که به طور کلی یک الگوی صعودی در نظر گرفته می‌شود. تحلیل‌گران پیشنهاد کرده بودند که عبور قیمت به بالاتر از سطح مقاومت 2 دلاری می‌تواند منجر به عبور میانگین متحرک نمایی 50 روزه از میانگین متحرک نمایی 100 روزه شود؛ رویدادی که اغلب با روند صعودی قیمت دارایی همراه است.
توجه به این نکته مهم است که این اطلاعیه با پیشرفت‌های قبلی مربوط به ربات کیف پول رمزارزی تلگرام متفاوت است. در اوت 2022، بنیاد تون برنامه‌هایی را برای یک ربات کیف پول فاش کرد که کاربران را قادر می‌سازد تا ارزهای دیجیتال را مستقیماً از طریق پیام‌های تلگرام خریداری، ذخیره و ارسال کنند. با این حال، رونمایی اخیر نشان‌دهنده یک کیف پول رمزارزی اختصاصی است که در تلگرام ادغام شده است. این امر نشان‌دهنده گامی رو‌به‌جلو در ورود تلگرام به فضای ارزهای دیجیتال است.
ورود تلگرام به عرصه کیف پول رمزارزی نه تنها تعهد این شرکت به فناوری بلاکچین را نشان می‌دهد، بلکه فرصت‌های جدیدی را برای پایگاه کاربری گسترده‌اش برای تعامل بی‌وقفه با ارزهای دیجیتال مهیا می‌کند. از آنجایی که بازار رمزارزها به تکامل خود ادامه می‌دهد، حرکت تلگرام می‌تواند میلیون‌ها کاربر را به دنیای ارزهای دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز معرفی کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا