سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

سامسونگ رسما تاریخ مراسم آنپکد بعدی را تایید کرد

هرچند پیش از این تاریخ مراسم آنپکد بعدی سامسونگ توسط یک رسانه کره‌ای و وب‌سایت روسی سامسونگ اعلام شده بود، اکنون سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده که این رویداد در تاریخ ۲۰ مردادماه ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار خواهد شد.

علاوه بر این دستیار هوشمند بیکسبی سامسونگ نیز این موضوع را تایید می‌کند و هنگامی که کاربران زمان رویداد آنپکد سامسونگ را از آن سوال می‌کنند، با استفاده از کد مورس به تاریخ ۲۰ مرداد اشاره می‌کند.

انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد آینده خود از گوشی‌های تاشو گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳ رونمایی کند که تاکنون خبرهای متعددی درباره آن‌ها منتشر شده است. علاوه بر این دو دستگاه همچنین انتظار می‌رود سامسونگ ساعت‌های جدید سری گلکسی (گلکسی واچ ۴) خود و گلکسی بادز ۲ را نیز معرفی کند.

سامسونگ یک بار دیگر این رویداد را به صورت آنلاین برگزار می‌کند و از طریق شبکه‌های اجتماعی خود به صورت مستقیم آن را پوشش خواهد داد. این شرکت کره‌ای همچنین به مشتریان اجازه می‌دهد، پرچمداری بعدی خود را پیش از معرفی رسمی پیش‌خرید کنند.

رویداد آنپکد

با توجه به تصاویر افشا شده توسط «ایوان بلس» یکی از افشاگران بازار، گلکسی زد فولد ۳ بسیار شبیه به نسخه‌های قبلی گوشی‌های تاشو است و ظاهرا بزرگترین پیشرفت آن سازگاری با قلم S Pen سامسونگ خواهد بود. به همین صورت گلکسی زد فلیپ ۳ نیز شاهد پیشرفت‌هایی خواهد بود که بزرگترین آن، استفاده از یک نمایشگر خارجی بسیار کوچک با صفحه‌ای بزرگتر نسبت به گذشته است.

همچنین انتظار می‌رود سری گلکسی واچ ۴ نیز از تراشه قدرتمندتری به نام «اگزینوس W۹۲۰» بهره ببرد و احتمالا به همراه ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی وارد بازار خواهد شد. با این وجود، جذابیت اصلی ساعت‌های جدید سری گلکسی سامسونگ استفاده از One UI Watch است که نسخه بهبود یافته از Wear OS محسوب می‌شود. در نهایت گلکسی بادز ۲ نیز با پشتیبانی از قابلیت حذف نویز فعال و در سه ترکیب رنگ وارد بازار می‌شود. پیش‌بینی می‌شود که عرضه واچ ۴ از همان ۲۰ مرداد و زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ از ۵ شهریور ماه آغاز شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا