سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ردمی K40 اولترا با چیپ دیمنسیتی ۱۲۰۰ به مصاف وان پلاس نورد ۲ می‌رود

انتظار داریم شیائومی در نیمه دوم سال از حداقل ۱۳ دستگاه جدید رونمایی کند. دیروز در گزارشی به نام چند محصول که اواخر مرداد یا اوایل شهریور معرفی می‌شوند، اشاره شد. حالا در گزارشی تازه اعلام شده که ردمی K40 اولترا با چیپست دیمنسیتی ۱۲۰۰ در راه است.

به گزارش Xiaomiui، ردمی به‌زودی از دومین تلفن هوشمند خود با دیمنسیتی ۱۲۰۰ پرده برمی‌دارد. این دستگاه احتمالا با نام ردمی K40 اولترا به بازار می‌آید و رقیب مستقیم وان پلاس نورد ۲ خواهد بود. یک منبع آگاه دیگر هم موبایلی را از شیائومی رویت کرده که احتمالا همان ردمی K40 اولتراست و از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی بهره می‌برد.

طبق اطلاعات این منبع، ردمی K40 اولترا از چیپست مدیاتک MT689x استفاده می‌کند. اگر نمی‌دانید باید به شما بگوییم که دیمنسیتی ۱۲۰۰ از شماره مدل MT6893 برخوردار است. با این حال، هنوز نمی‌توانیم با قطعیت اعلام کنیم که هر دو منبع در حال صحبت درباره یک دستگاه هستند.

ردمی K40 گیمینگ

حالا باید منتظر باشیم تا این گوشی هوشمند هم مثل سایر محصولات شیائومی پیش از عرضه از کد منبع MIUI سر در بیاورد و اطلاعات آن را در مراجع صدور مجوز مشاهده کنیم. از سوی دیگر، دیروز در گزارشی اعلام شد که وان پلاس نورد ۲ هم احتمالا در اوایل مرداد ماه معرفی می‌شود. این گوشی باید نمایشگری ۶.۴۳ اینچی از نوع امولد با نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی، دیمنسیتی ۱۲۰۰، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

ردمی همچنین در حال کار روی گوشی‌های پرچمدار بعدی خود است و اگرچه تاریخ دقیقی برای عرضه ردمی K50 اعلام نشده، ولی مدیرکل این برند چندی پیش از کاربران خواسته بود که پیشنهادهای خود را برای این سری اعلام کنند. در نتیجه حدس زده می‌شود که سری ردمی K50 تا پیش از پایان سال از راه برسد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا