سرور مجازی
zoomit

همراه اول عنوان «تنها روابط‌عمومی شبکه‌ای ایران» را از آن خود کرد

به گزارش اداره‌کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، روز سه‌شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، «هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی» و «نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین‌المللی، در مرکز همایش های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم خانم «اتسوکو سوگی‌هارا»، رئیس انجمن بین‌المللی روابط عمومی (IPRA) در پیامی ویدئویی به این رویداد، ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی «قدرت و مدیریت شبکه‌ای در روابط عمومی» اظهار کرد: روابط عمومی شبکه‌ای، جدیدترین مدل روابط عمومی است که کلیه پیشرفت های نظری و عملی روابط عمومی را در بطن و متن خود دارد و می‌تواند الگوی مناسبی را پیش روی دست اندرکاران روابط عمومی در جهان قرار دهد.

وی ابراز امیدواری کرد: سند نهایی این رویداد که حاوی خطوط اصلی در شکل دهی و توسعه روابط عمومی شبکه‌ای خواهد بود، دراختیار دست اندرکاران روابط عمومی در جهان قرار گیرد و افق جدیدی فراروی روابط عمومی جهانی بگشاید.

فیلیپ شپرد، دبیر کل انجمن بین‌المللی روابط عمومی هم در بخشی از پیام ویدیویی خود به تعریف مقوله «ارتباطات پایدار» پرداخت و گفت: روابط عمومی یعنی مدیریت تصمیم گذاری براساس علایق بین سازمان ها و ارگان ها که درباره چیستی، چگونگی و چرایی صحبت می‌کند.

علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در این مراسم، فضای بین‌المللی رسانه ای را معادل جنگ تلقی و اظهار کرد: به عبارتی وسط میدان جنگ روابط عمومی ها هستیم و در میدان رسانه، با «فکر و اندیشه» طرف هستیم.

همچنین در این سمپوزیوم بین‌المللی، استادان و اندیشمندان داخلی و خارجی در نشست های تخصصی درباره روابط عمومی شبکه‌ای به بحث و گفت و گو پرداختند. در ادامه این رویداد و در نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران که همه ساله هم‌زمان با سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی برگزار می‌شود، از روابط عمومی های برتر ایران تقدیر به عمل آمد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی «همراه اول» با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه «روابط عمومی شبکه‌ای» شد.

این نشان ویژه براساس رای هیات داوران سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی و نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه‌ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی، استفاده بهینه از تکنیک های شبکه بندی، شبکه سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی شبکه‌ای (روابط عمومی هوشمند، دیجیتال و قدرت ارتباطی براساس سازماندهی شبکه ذینفعان و مخاطبان) به همراه اول اعطاء شد.

روابط عمومی همراه اول همچنین با توجه به جمع بندی و تصمیم هیئت داوران به‌عنوان «روابط عمومی برتر» در حوزه «ارتباطات رسانه ای» معرفی و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه ای، ارتباط خود با مشترکان و رسانه ها را تقویت کرده و به صورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات موردنیاز را فراهم کند.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی با همکاری «انجمن بین‌المللی روابط عمومی» و با حضور، سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع «قدرت و مدیریت شبکه‌ای در روابط عمومی» و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین «راهبردها و تکنیک های روابط عمومی شبکه‌ای» و «مدیریت و ساختار شبکه‌ای در روابط عمومی» عصر روز سه‌شنبه 22 آذرماه به کار خود پایان داد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا