سرور مجازی
zoomit

سرتان کلاه نرود؛ هر آنچه در مورد گارانتی باید بدانید

هر یک از شرکتهای گارانتی کننده ممکن است تحت ضوابط و شرایط خاصی دستگاههای مختلف را گارانتی کنند و قطعات گارانتی شده یا مدت زمان گارانتی نیز ممکن است متفاوت باشد. در چند سال اخیر، موبایل و تبلت در کشور ما با گارانتی ۱۸ ماهه بهفروش میرسد. در گارانتی گوشیهای موبایل همیشه محدودیتهای خاصی وجود دارد که برای بررسی آنها میتوانید به ضوابط و شرایط گارانتی شرکت ارائه دهنده خدمات گارانتی دستگاه خود مراجعه کنید. از جمله مشکلاتی که در گوشیهای موبایل اغلب شامل گارانتی نمیشوند میتوان به مواردی چون خرابی ناشی از آب خوردگی، خرابی ناشی از ضربه و به طور کل صدمات خارجی که کاربر در آنها دخیل است و باعث میشود دستگاه را از حالت طبیعی خود خارج کند، اشاره کرد.

حال اگر دستگاه با گارانتی، دچار ایرادی شد و خواستید از خدمات شرکت گارانتی کننده استفاده کنید بهتر است از حق و حقوق خود و کارهایی که میبایست انجام داد، مطلع باشید. در این ویدیو در مورد شروع تاریخ گارانتی و خدماتی که شرکتهای گارانتی کننده موظف هستند به مشتری ارائه دهند صحبت میکنیم و از فرایند تعمیر در شرکتها و زمانی که به طور معمول برای تعمیر دستگاه نیاز است، خواهیم گفت. همچنین به نکاتی که بعد از تحویل گرفتن گوشی از شرکت گارانتی کننده باید به آن توجه داشته باشید، اشاره میکنیم و در نهایت نیز در مورد این موضوع صحبت میکنیم که اگر دستگاه ما به هر دلیلی شامل خدمات شرکت گارانتی کننده نشد چه کاری باید انجام دهیم.

در این قسمت از زوملب سعی کردهایم به تمامی مواردی که به آن نیاز دارید، از زمان پذیرش دستگاه در شرکت گارانتیکننده گرفته تا تحویل آن پس از تعمیر شدن، اشاره کنیم. در ادامه با این ویدیو همراه دیتاسنتر من باشید.

تماشا در یوتیوب

آیا شما تا به حال با شرکت گارانتی‌کننده‌ی گجت‌های خودتان به مشکل برخورده‌اید؟ آیا مواردی که در ویدئو به آن اشاره کردیم را می‌دانستید و رعایت می‌کردید؟ حتماً در بخش نظرات برای ما از تجربه‌های خوب یا بدتان بنویسید.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا