سرور مجازی
zoomit

ایلان ماسک می‌گوید با تیم کوک، سوءتفاهم ایجادشده درمورد برنامه iOS توییتر را برطرف کرده‌اند

به‌نظر می‌رسد ایلان ماسک و تیم‌ کوک به‌دنبال برطرف کردن سوءتفاهم‌های ایجادشده درمورد وضعیت نسخه‌ی iOS توییتر هستند. ماسک اوایل هفته‌ی جاری ادعا کرد که اپل توییتر را به حذف از اپ‌استور تهدید کرده است. او پس‌از دیدار با مدیرعامل اپل گفت که در این جلسه، گفت‌وگوی خوبی با او داشته است.

ماسک نوشت:

ما سوءتفاهم ایجادشده درمورد حذف احتمالی توییتر از اپ‌استور را حل کردیم. واضح به‌نظر می‌رسید که اپل هرگز به حذف برنامه‌ی ما از اپ‌استور فکر نکرده است.

مقاله‌ی مرتبط:

  • توییتر برای عدم پرداخت کمیسیون ۳۰ درصدی اپ‌استور، راه‌اندازی سرویس اشتراکی Blue را به‌تعویق انداخت
  • جنگ حقوقی با اپل حتی برای ثروتمندترین فرد دنیا هزینه‌های جبران‌ناپذیری خواهد داشت

به گزارش انگجت، ایلان ماسک هیچ‌وقت اعلام نکرد که منبع اصلی مشکل اپل با اپلیکیشن توییتر چیست، اما یکی از مدیران سابق امنیت این شبکه‌ی اجتماعی گفته بود غول فناوری مستقر در کوپرتینو در گذشته هنگام بررسی نسخه‌ی iOS پلتفرم مذکور، مشکلات مختلفی را درمورد آن مطرح کرده است.

شایان‌ذکر است ماسک در توییت‌های اخیر خود درمورد این‌که آیا کوک به شکایت‌های اخیر او رسیدگی کرده است یا خیر، توضیحی ارائه نداد. ثروتمندترین مرد جهان علاوه‌بر مشکل اپ‌استور، به صف توسعه‌دهندگان پیوست تا از کمیسیون ۳۰ درصدی فروشگاه برنامه‌ی اپل در خرید‌های درون‌برنامه‌ای انتقاد کند. طبق خبرنامه‌ی پلتفرم، ماسک برای جلوگیری از پرداخت این هزینه‌ها، راه‌اندازی مجدد سرویس اشتراکی Twitter Blue را به‌تعویق انداخته است.

ایلان ماسک همچنین از تیم کوک به‌دلیل توقف انتشار تبلیغات در توییتر انتقاد و ادعا کرد که سازنده‌ی آیفون بیشتر کمپین‌های تبلیغاتی خود را در این پلتفرم اجتماعی متوقف کرده است. این شرکت درحال‌حاضر تلاش می‌کند تا از عقب‌نشینی گسترده‌ی برندها نسبت به تبلیغات در این شبکه‌ی اجتماعی، جلوگیری کند.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا