سرور مجازی
zoomit

سرقت خبرساز در نزدیکی اپل استور نیویورک: خریدار بخت‌برگشته ۳۰۰ دستگاه آیفون ۱۳، غافل‌گیر شد

براساس گزارش مک‌رومرز، فردی بخت‌برگشته با مراجعه به فروشگاه حضوری اپل در خیابان پنجم نیویورک اقدام به خرید ۳۰۰ دستگاه آیفون کرد، اما سارقانی که در کمین او بودند، بخش قابل‌توجهی از آیفون‌ها را به سرقت بردند.

فرد ۲۷ ساله ۳۰۰ دستگاه آیفون ۱۳ را در سه کیسه‌ی جداگانه حمل می‌کرده و در ساعت ۱:۴۵ بامداد در حال حرکت به سمت خودرویش بوده است. در همین حین خودرویی دیگر در کنار او توقف می‌کند و دو مرد از آن بیرون می‌آیند و تلاش می‌کنند که آیفون‌ها را از او بگیرند.

خریدار آیفون قصد نداشته گوشی‌هایش را به سارقان بدهد و به همین دلیل با آن‌ها درگیر شده است. در نهایت سارقان با مشت به صورت او زدند و یکی از کیسه‌ها را به سرقت بردند. کیسه‌ی به‌سرقت‌رفته شامل ۱۲۵ دستگاه آیفون ۱۳ بوده است که ارزش‌شان به ۹۵٬۰۰۰ دلار می‌رسید.

پلیس نیویورک می‌گوید فرد ۲۷ ساله به‌طور معمول چنین خریدهای بزرگی در فروشگاه اپل در خیابان پنجم این شهر انجام می‌داده تا دستگاه‌ها را ازطریق کسب‌و‌کارهای کوچک بفروشد و درآمد کسب کند. مشخص نیست که چرا این فرد ساعت ۱:۴۵ بامداد اقدام به خرید کرده است. همچنین مشخص نیست که سارقان او را می‌شناخته‌اند یا نه.

مقاله‌های مرتبط:

  • آیفون‌های دزدیده شده از فروشگاه اپل، ردیابی و غیر فعال می‌شوند
  • پلیس برزیل موفق به دستگیری باند متخصص باز کردن قفل آیفون شد

فروشگاه معروف اپل در خیابان پنجم نیویورک به‌صورت ۲۴ ساعته باز است و اکثر آمریکایی‌هایی که منتظر عرضه‌ی آیفون‌های جدید می‌مانند، صبح روز عرضه، دستگاه‌ خود را در این فروشگاه تهیه می‌کنند. در زمان خرید آیفون‌ها اپل به مناسبت بلک فرایدی تخفیف خوبی در نظر گرفته بود و احتمالاً سارقان با آگاهی از این موضوع، در نزدیکی فروشگاه کمین کرده بودند.

پلیس نیویورک اعلام کرده که مشغول تحقیق روی این حادثه است. خوشبختانه قربانی به‌طور جدی آسیب ندیده است. توضیحاتی درباره‌ی سارقان و خودروی آن‌ها منتشر نشده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا