سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

معرفی بازی My Time at Portia؛ جان تازه در کالبد شبیه‌سازی

بسیاری از سبک‌های بازی‌سازی اشباع شده‌اند و بازی‌های شبیه‌سازی هم شامل همین قانون هستند اما هر از چند گاهی عرضه‌ی بازی‌های خلاقانه‌ای مثل بازی My Time at Portia تمام این معادلات را بر هم می‌زنند و جای خود را پیدا می‌کنند.

بازی My Time at Portia یک عنوان جهان‌باز است که در آن باید برای ساختن دوباره‌ی زندگی پس از یک دوران پساآخرالزمانی تلاش کنید. اما زندگی در این سرزمین یک رقابت همیشگی است که باید در آن تمام تلاشتان را به کار بگیرید تا رکورد بیشترین میزان ساخت و ساز شهر را از دست ندهید.

داستان بازی همان روند همیشگی را دارد که کاراکتر به زادگاه والدینش برمی‌گردد تا خانه‌ای که از آن‌ها به جا مانده را نجات بدهد و بازسازی کند اما در همین میان به زندگی روستایی عادت می‌کند، تشکیل خانواده می‌دهد و همانجا می‌ماند.

با توجه به جهان باز بودن این بازی شما می‌توانید به راحتی در محیط بازی به ماجراجویی بپردازید، ابزار و منابع لازم را جمع‌آوری کنید.محیط بازی سه بعدی است و از کیفیت خوبی هم برخوردار است که باعث می‌شود نتوانید از گشت و گذار در محیط جذاب بازی دست بکشید.

جالب است که می‌توانید با سایر ساکنان هم ارتباط برقرار کنید و هر چه مدت بیشتری را در بازی بگذرانید روابط اجتماعی بیشتری شکل خواهند گرفت که به شما کمک می‌کنند تا مدیریت کارها را راحت‌تر جلو ببرید.

علاوه بر این، شما شهر خود را در کنار خرابه‌هایی از گذشته ساخته‌اید که رمز و راز خود را دارند و تبدیل به خانه‌ای برای هیولاها شده‌اند بنابراین باید انتظار حمله‌هایی از طرف آن بخش را داشته باشید و از قبل خودتان را آماده کنید.

نقطه‌ی قوت بازی My Time at Portia همین است که قرار نیست در آن فقط هیزم حمع کنید و خانه بسازید بلکه با یک گیم‌پلی متنوع و سرگرم‌کننده روبرو هستید که بخش‌های مختلفی دارد و به راحتی به ورطه‌ی تکرار کشیده نمی‌شود.

حجم بازی نسبت به عناوین مشابه خود بیشتر است اما در حقیقت تجربه‌ای که بازی در اختیار بازیکنانش می‌گذارد هم فراتر از چیزی است که معمولا در سبک شبیه‌سازی و روی موبایل تجربه می‌کنید.

گیم‌پلی بازی مشابه نسخه‌ی کامپیوترهای شخصی است و می‌توانید با اکانت مشابه، بازی را ادامه بدهید. نسخه‌ی موبایلی بازی به تازگی منتشر شده که قیمتی معادل ۷.۹۹ دلار دارد اما احتمالا به زودی به صورت رایگان در دانلود سنترهای داخلی منتشر خواهد شد.

اگر نسخه‌ی پی سی را تجربه نکرده‌اید و می‌خواهید زودتر به بازی سر بزنید،‌ می‌توانید بازی را به صور رایگان روی کامپیوتر شخصی خود تجربه کنید. بازی My Time at Portia یکی از بهترین‌های سبک شبیه‌سازی است که می‌تواند حتی برای کسانی که به این سبک علاقه مند نیستند هم جذاب باشد بنابراین بدون شک ارزش امتحان کردن را دارد.

My Time at Portia

  • My Time at Portia
  • قیمت: ۷.۹۹ دلار
  • سازنده: Nuverse Limited
  • سیستم عامل: اندروید و iOS
  • حجم: ۱۷۰۰/۱۱۰۰ مگابایت

دانلود گوگل‌پلی اپ‌استور

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا