سرور مجازی
zoomit

تصاویر ویوو X90 قبل‌از رونمایی رسمی فاش شد

براساس اطلاعاتی که قبلاً از گوشی‌های سری ویوو X90 فاش شده است، این محصولات به‌زودی در سه نسخه با نام‌های X90، X90 Pro و X90 Pro Plus معرفی خواهند شد.

ویوو X90

اکنون افشاگر معروف Ice Universe پیش‌از رونمایی رسمی از X90 ویوو، تصاویری از این دستگاه را به‌اشتراک گذاشته است که با رندرها و عکس‌های فاش‌شده در گذشته، مطابقت دارند.

براساس گزارش‌های اخیر، ویوو X90 استاندارد به‌عنوان نسل جدید X90 روانه‌ی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود این محصول ازنظر سخت‌افزاری نسبت به مدل قبلی خود، ارتقا درخورتوجهی دریافت کند. ازجمله ویژگی‌های موردانتظار این گوشی می‌توان به تراشه‌ی Dimensity 9200، رم LPDDR5، حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 و نمایشگر ۶٫۸ اینچی AMOLED با وضوح ۱۲۶۰ در ۲۸۰۰ پیکسل با پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۱۲۰ هرتز اشاره کرد.

ویوو X90

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات کامل سری X90‌ ویوو پیش از رونمایی فاش شد
  • رندرهای رسمی ویوو X90 و X90 پرو پلاس رنگ‌بندی این گوشی‌ها را نشان می‌دهند

ویوو X90 همچنین به دوربین پشتی سه‌گانه مجهز خواهد شد که شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین پرتره ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دو برابری و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌شود. در بخش جلویی این دستگاه نیز شاهد دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی خواهیم بود. ازجمله ویژگی‌های دیگر این گوشی می‌توان به باتری ۴۸۱۰ میلی آمپرساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات اشاره کرد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا