سرور مجازی
zoomit

هیئت مدیره‌ی اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی عزل شدند

پیوست خبر داده که هیئت عالی نظارت اعضای هیئت مدیره‌ی اتحادیه کشوری کسب‌وکار مجازی را عزل کرده و تا برگزاری انتخابات هیئت مدیره‌ی جدیدی بر سر کار گذاشت. آرمان صفایی هم رئیس هیئت مدیره‌ی جدید اتحادیه است.

انتخابات اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بارها به تعویق افتاده و اعضای اکوسیستم از شرایط نامطلوب آن گفته و به‌دنبال برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات بودند. دو هفته پیش هم هیئت عالی نظارت با تفکیک اتحادیه موافقت کرده و باعث شد انتخابات این اتحادیه بازهم عقب بیفتد . انتخاباتی که از سال ۱۴۰۰ عقب افتاده بود. حالا اتفاق دیگری در اتحادیه افتاده که هیئت عالی نظارت و اتاق اصناف در آن نقش دارند. اتفاقی که پس از تفکیک اتحادیه قابل انتظار بود.

هیئت عالی نظارت در مصوبه ۱۲۷ آورده بود که اعضایی که تفهیم اتهام آن‌ها صورت گرفته و دفاع کرده‌اند عزل می‌شوند که به امضای ۹ نفر از اعضای حاضر در جلسه رسید. در صورت‌جلسه این نشست آمده که پس از تفکیک اتحادیه تعدادی از اعضای واجد شرایط صنف برای مدیریت اتحادیه تا زمان برگزاری انتخابات تعیین شوند تا زمانی که انتخابات هر کدام از اتحادیه‌ها برگزار شود.

مرداد امسال پس از استعفای حمید محمدی، فرشاد وکیل‌زاده رئیس اتحادیه شد و مدتی بعد میلاد منشی‌پور و حمیدرضا اعتدال‌مهر هم از هیئت مدیره استعفا دادند. از همان زمان اختلافات درونی اتحادیه بیشتر به چشم آمد و نامه‌ای نوشته شد که در آن اعضای اتحادیه به‌دنبال برگزاری هرچه سریع‌تر انتخابات بودند. اما تفکیک اتحادیه به دو بخش «توزیعی» و «خدماتی»، فرصتی برای انتخابات نگذاشت تا انتخابات از این پس در دو بخش برگزار شود.

آرمان صفایی که به‌عنوان رئیس منصوب شده، هم‌بنیان‌گذار پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی «تریبون» است که سه سال است کار را شروع کرده است.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا