سرور مجازی
رمز ارز

آوه به منطقه تقاضا رسید؛ آیا خریداران وارد عمل خواهند شد؟

آوه به منطقه تقاضا رسید؛ آیا خریداران وارد عمل خواهند شد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

رمزارز آوه (AAVE) در حال حاضر در مرحله تثبیت قرار گرفته و بهبود اخیر قیمت آن، این ارز دیجیتال را به بالاتر از مرز ۶۱ دلار سوق داده است.

با این حال، بازگشت به سمت منطقه تقاضای بحرانی در ۶۰ دلار، یک فرصت معاملاتی خرید بالقوه را برای آوه، مشروط به عملکرد بیت کوین (BTC)، ایجاد کرده است.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین (BTC) در یک منطقه حیاتی است و در سطح حمایت کوتاه‌مدت ۲۶.۴ هزار دلار قرار دارد. شکست این سطح حمایتی می‌تواند منجر به ریزش بیشتر رمزارزها در بازار شود، اما بازپس‌گیری سطح ۲۷ هزار دلار می‌تواند برای گاوهای آوه نشانه مثبتی تلقی گردد.

Ramzarzخرید ارز دیجیتال با ۱۰ هزار تومان!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو معامله کنی!


شروع

در این میان، شاخص قدرت نسبی (RSI) از قلمرو اشباع خرید عقب‌نشینی کرده، که نشان‌دهنده کاهش فشار خرید است. دلیل این امر این است که قیمت آوه به سمت منطقه تقاضا و بلاک اوردر (Order Block) صعودی روزانه در محدوده ۵۷.۴ تا ۶۱.۶ دلار کاهش یافته است.

با این حال، جریان پول چایکین (CMF) بالای صفر باقی مانده که نشان‌دهنده جریان‌های سرمایه‌ای قابل توجه در روزهای اخیر است. این عامل، همراه با عملکرد بیت کوین، می‌تواند بازگشت آوه را از منطقه تقاضا تسهیل کند.

اهداف قیمتی اولیه برای آوه در ۶۵ دلار و بلاک اوردر نزولی قبلی در محدوده ۶۶.۵ تا ۷۰.۷ دلار قرار دارد. اگر آوه در حفظ منطقه تقاضا و میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه (EMA) شکست بخورد، ممکن است با فشار نزولی بیشتری مواجه شود و به طور بالقوه به ۵۶ یا ۵۲ دلار سقوط کند.aave-eases-to-a-demand-zone-will-buyers-benefitقابل ذکر است که علی‌رغم کاهش قیمت، بهره باز (Open Intrests) در بازار مشتقات آوه نسبتا ثابت مانده، که نشان‌دهنده تقاضای پایدار در این بخش از بازار است. از سوی دیگر، شاخص سویینگ تجمعی (ASI) نیز یک روند صعودی بلند‌مدت را نشان می‌دهد. با این حال، دلتای حجم تجمعی (CVD) روند نزولی دارد که نشان می‌دهد فروشندگان در زمان نگارش خبر، تأثیر بیشتری بر روند قیمتی داشتند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا