سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

کمپر داچیا داکر با قیمت زیر ۶۰۰ میلیون تومان و امکانات مناسب معرفی شد

شرکت کمپریز (Camperiz) اخیرا با رونمایی از یک کمپر اقتصادی خبرساز شده است. این کمپر بر مبنای مینی‌ون داچیا داکر (Dokker) شکل گرفته و افرادی را نشانه گرفته که دارای بودجه محدودی هستند و یا به هر دلیلی نمی‌خواهند بیشتر از ۲۰ هزار یورو (حدود ۶۰۰ میلیون تومان) برای خرید کمپر هزینه کنند.

مقر کمپانی کمپریز در بخش خودمختار کاستیا و لئون اسپانیا واقع شده؛ این کمپانی به خاطر قسمت عقب بزرگ و گسترده به سراغ داچیا داکر رفته است. به گفته کمپریز، کمپر داکر کلیه لوازم مورد نیاز برای زندگی ساده در حین سفر را در خود دارد. این کمپر ارزان‌قیمت به امکاناتی چون دراور، لوازم آشپزی، انواع بشقاب‌ها و فنجان‌ها، اجاق‌گاز، سینک و مخزن آب شرب با ظرفیت ۲۵ لیتر مجهز است.

در کنار موارد یاد شده، باید به تخت خواب دونفره جمع‌شونده، کمد‌، سرویس بهداشتی سیار و یخچال با گنجایش ۳۰ لیتر اشاره کنیم. در صورت داشتن همسفرهای بیشتر، می‌توان از یک چادر سقفی نیز برای فراهم کردن فضای استراحت کمک گرفت. این چادر البته به صورت آپشن عرضه می‌شود و در حالت استاندارد موجود نیست. برای دسترسی به این چادر باید از یک نردبان تاشو استفاده کرد.

به منظور تامین گرمایش فضای داخلی در روزهای سرد سال، یک بخاری کوچک در نظر گرفته شده؛ در روزهای گرم سال هم می‌توان از طریق آفتاب‌گیرهای پنجره، تا حدودی کابین را خنک نگه داشت.

هر چند از نظر ابعاد کمپر ساخت کمپریز قابل مقایسه با دیگر کمپرها نبوده و جثه خیلی ریزتری دارد، ولی تقریبا تمامی لوازم و امکانات موجود در رقبای بزرگ‌تر در تعبیه شده است. ضمن اینکه ابعاد کوچک این کمپر را می‌توان جزو مزایای آن دانست، به‌ویژه در ترددهای شهری که هنگام پارک کردن و یا انجام مانورهای مختلف دردسرساز نمی‌شود.

همانطور که در ابتدای مطلب به نوعی اشاره کردیم، کمپانی کمپریز برای محصول اقتصادی خود قیمتی برابر با ۱۹,۹۹۵ یورو تعیین کرده است. این رقم البته برای مدل پایه بوده و در صورت سفارش آپشن‌ها فراتر می‌رود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا