سرور مجازی
zoomit

وان‌پلاس 11 احتمالاً با بدنه سرامیکی و حافظه ذخیره‌سازی UFS 4.0 عرضه می‌شود

براساس گزارش‌ها و شایعاتی که تاکنون درباره‌ی وان‌پلاس ۱۱ منتشر شده، تقریباً می‌دانیم مشخصات سخت‌افزاری آن چگونه خواهد بود؛ حال DigitalChatStation، افشاگر نام‌آشنای حوزه‌ی فناوری در حساب ویبو خود اطلاعات دیگری را از پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس به اشتراک گذاشته و مدعی شده است که بدنه‌ی این گوشی هوشمند از جنس سرامیک خواهد بود.

در گذشته نیز شاهد عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند مجهز به بدنه‌ی سرامیکی بوده‌ایم، اما استفاده از این ماده در چنین محصولاتی به‌دلایل مختلف همچنان از اهمیت زیادی برخوردار است. سرامیک نسبت به شیشه ماده‌ی گران‌قیمت‌تری به‌حساب می‌آید و دربرابر ضربات و دفع گرما، عملکرد بهتری دارد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • مشخصات گوشی وان پلاس ۱۱ با تراشه جدید کوالکام و دوربین سه‌گانه فاش شد
  • وان پلاس 11 احتمالاً دوربین ۵۰ مگاپیکسلی بدون لرزش‌گیر اپتیکال خواهد داشت

به گزارش AndroidAuthority، وان‌پلاس ۱۱ از صفحه‌نمایش خمیده بهره خواهد برد و دوربین سلفی آن درون حفره‌ای در گوشه‌ی سمت چپ قرار خواهد داشت.

شایعات قبل حاکی از آن است وان‌پلاس ۱۱ حداکثر با رم ۱۶ گیگابایت عرضه خواهد شد و طبق گزارش‌های اخیر، این دستگاه احتمالاً از حافظه‌ی ذخیره‌سازی UFS 4.0 بهره خواهد برد. استفاده از این سخت‌افزار درکنار تراشه‌ی پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 2 نوید عملکرد بسیار سریع را می‌دهد.

پیش‌‌تر دربرخی دیگر از گزارش‌ها اشاره شده بود که وان‌پلاس ۱۱ از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با حسگر IMX890 سونی، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی فوق‌عریض با حسگر IMX581 و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با حسگر IMX709 و قابلیت بزرگ‌نمایی اپتیکال دو برابری بهره خواهد برد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا