سرور مجازی
رمز ارز

پرسودترین رمزارزهای بازار در هفته‌ای که گذشت!

پرسودترین رمزارزهای بازار در هفته‌ای که گذشت!

زمان مطالعه: 2 دقیقه

تغییرات قیمتی بیت کوین پس از نوسانات تجربه‌شده در روز جمعه، کمی آرام شده است. اکثر آلت کوین‌ها نیز در وضعیت مشابهی هستند و افت قیمت کمی را تجربه کرده‌اند.

در روزهای گذشته، قیمت بیت کوین به بالای ۲۸ هزار دلار صعود کرد، ولی موفق به حفظ آن نشد و با یک رد شدید، دوباره کاهش یافت. با این حال، گاوها به سرعت این حرکت نزولی را متوقف کردند.

در زمان نگارش این خبر، بیت کوین در محدوده قیمتی ۲۷،۹۴۰ دلار معامله می‌شود و افت جزئی ۰٫۱۵ درصد را در ۲۴ ساعت گذشته به ثبت رسانده است.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

وقتی به نمودار روزانه آلت کوین‌ها نگاه می‌کنیم، به راحتی می‌توان متوجه شد که رنگ قرمز تقریباً بر همه آنها غالب است. قیمت بایننس کوین، سولانا، کاردانو، تن کوین، پالیگان و پولکادات، همگی بین ۱ تا ۳ درصد کاهش یافته است.

اتریوم، ریپل، دوج کوین، ترون، لایت کوین و بیت کوین کش، شاهد کاهش ۱ درصدی قیمت خود بوده‌اند. قیمت اولانچ نیز که اخیراً در میان بهترین‌ها قرار داشت، ۵٫۵ درصد کاهش یافته است.

با این حال، در بازه هفتگی، چندین برنده با رشد قابل‌توجه وجود دارد. در این لیست، توکن تراست ولت (TWT) با رشد هفتگی ۲۷ درصدی خود پیشتاز است. رندر (RNDR) و بیت کوین اس وی (BSV) هم با ۱۶ درصد و ۱۱ درصد رشد، به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار دارند.these-are-this-weeks-top-performers-as-bitcoin-price-stalls-at-28k-weekend-watch-

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا