سرور مجازی
رمز ارز

کرو فایننس در گرداب مرگ گرفتار شد! راهی برای نجات وجود دارد؟

کرو فایننس در گرداب مرگ گرفتار شد! راهی برای نجات وجود دارد؟

زمان مطالعه: 2 دقیقه

کرو فایننس (CurveFinance) که زمانی از لحاظ ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL)، بزرگ‌ترین پروتکل بخش دیفای به شمار می‌رفت، اکنون در این جدول در جایگاه دهم قرار دارد و با شکوه سابق خود فاصله زیادی گرفته است.

شکست‌های اخیر کرو فایننس باعث شده که علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال و تحلیلگران صنعت، نگاهی دقیق‌تر به دلایل سقوط آن داشته باشند.

در ماه آگوست، کرو فایننس شاهد یک هک مخرب بود که منجر به کاهش شدید TVL آن شد. قبل از این حمله، پروتکل کرو TVL چشمگیر بیش از ۳ میلیارد دلار داشت.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

با این حال، پس از آن هک ویرانگر، اعتماد معامله‌گران به این پلتفرم از بین رفت.death-of-curve-numberنگاهی دقیق‌تر به داده‌های تاریخی نشان می‌دهد که کرو فایننس در دوران اوج خود، پیشتاز بخش دیفای بود و با TVL بیش از ۲۴ میلیارد دلاری‌اش، تمامی رقبا را پشت سر گذاشته بود. با این حال، این پلتفرم اکنون جایگاه خود را از دست داده و به جایگاه دهم سقوط کرده است.

با توجه به شدت شکست‌ها و جنجال‌های متعاقب آن، بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که راه بهبودی کرو فایننس، اگر نگوییم غیرممکن، پرشیب است.

اعتماد، زمانی که از بین برود، بازگرداندن آن چالش‌برانگیز است. علاوه بر این، با توجه به ماهیت رقابتی فضای دیفای، کاربران اکنون گزینه‌های زیادی را در اختیار دارند که شرایط کرو فایننس را حتی دلهره‌آورتر می‌کند.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا