سرور مجازی
فضای مجازی

بازبینی موضوعات حوزه سایبری با توجه به شرایط کنونی کشور

سردار غلامرضا جلالی گفت: در قالب پدافند غیر عامل و در شرایط ملتهب باید از مردم کشورمان در برابر حوادث صیانت شود و همه دستگاه‌ها باید در این خصوص اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: با تهیه دستورالعمل و آموزش‌های لازم می‌توان امنیت حوزه سایبری را افزایش داد. بر همین اساس با توجه به ظرفیت علمی که در سطح شهر مشهد وجود دارد، می‌توان این استان را به عنوان نخستین نمونه آزمایشی ایمن سازی سایبری در سطح استان‌های کشور شناخت.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل امروز (چهارشنبه) در همایش تبیین نظام مصون سازی و عملیات پدافند شیمیایی خراسان رضوی شرکت کرد و فردا  نیز مهمان همایش پدافند سایبری در شهر مشهد است.

مجموعه اقدام‌های غیر مسلحانه‌ای که موجب افزایش بازدارندگی، کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت‌های ضروری، ارتقای پایداری ملی و تسهیل مدیریت بحران در مقابل تهدید‌ها و اقدام‌های نظامی دشمن می‌شوند؛ پدافند غیر عامل نام دارد.

پدافند غیرعامل نوعی دفاع غیر نظامی است که به جنگ‌افزار نیاز ندارد و با اجرای آن می‌توان از وارد شدن خسارات زیاد مالی به تجهیزات و تأسیسات حیاتی و حساس نظامی و غیرنظامی و تلفات زیاد انسانی جلوگیری کرد یا میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا