سرور مجازی
فضای مجازی

اولین ساعت هوشمند جهان برای آموزش قرآن کریم

یک شرکت فناوری ساعت هوشمند جدیدی به نام K۰۱ را معرفی کرد که اولین ساعت هوشمند جهان برای آموزش قرآن کریم به کودکان است.

این ساعت شامل پخش کننده قرآن شریف با قابلیت تکرار کودکان برای یادگیری به روشی ساده، مدرن و هوشمند است.

همچنین این ساعت، اوقات نماز‌های پنجگانه را به کودکان یادآوری می‌کند تا انگیزه بیشتری برای خواندن نماز به آن‌ها بدهد. این ساعت همچنین نحوه اقامه نماز، وضو و اصول اسلامی را آموزش می‌دهد.

این ساعت همچنین در ایجاد چالش‌های مختلف از جمله گوش دادن به قرآن کریم برای دوره‌های خاص یا سوره‌های خاص، ورزش و … برای همه اعضای خانواده منحصربه‌فرد است و بر اساس دستاورد‌های کاربر به او امتیاز می‌دهد.

از طرفی دیگر با قرار دادن سیم کارت در این ساعت به مانند یک تلفن همراه عمل کرده و امکان مکالمه و تماس تصویری را برای کودکان فراهم می‌کند. همچنین امکان تعیین مکان کودک توسط این ساعت وجود دارد و والدین می‌توانند از طریق برنامه iQIBLA KID در تلفن‌های خود آن‌ها را نظارت و ردیابی کنند.

والدین همچنین می‌توانند مناطق ایمنی را در اطراف خانه یا مدرسه برای ارسال اعلان‌ها تعیین کنند. این ساعت به کودکان اجازه می‌دهد تا با یک ضبط ۳۰ ثانیه‌ای یک سیگنال درخواست کمک SOS ارسال کنند که توسط همه اعضای خانواده که از برنامه استفاده می‌کنند دریافت می‌شود.

کاربر می‌تواند زمان‌های خاصی را مشخص کند که کودک نتواند از ساعت بیش از اندازه استفاده و به تمرکز او بر درس و مدرسه لطمه بزند.

منبع: 24.ae

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا