سرور مجازی
zoomit

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل با عمرباتری ۲۴ ساعته معرفی شد

پس از مدت‌ها شایعه و گزارش، سرانجام ساعت هوشمند پیکسل گوگل معرفی شد. طی ماه‌های گذشته بارها شاهد انتشار رندرها و ویدئوهایی از طراحی ظاهری این محصول بودیم و علاوه‌براین بسیاری از مشخصات فنی این دستگاه اعلام شده بود.

پیکسل واچ گوگل

گوگل می‌گوید طراحی خاص پیکسل واچ موسوم به کریستال گنبدی (Domed Crystal) آن را از سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار متمایز می‌کند. مزیت اصلی زبان طراحی این محصول این است که باعث می‌شود به‌راحتی روی مچ‌دست قرار گیرد و استفاده از آن نیز آسان باشد. این شرکت همچنین اعلام کرد که پیکسل واچ در رنگ‌بندی مشکی، نقره‌ای و رزگلد دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت و خریداران می‌توانند یکی از بندهای موردنظر خود را به‌همراه این ساعت انتخاب کنند.

پیکسل واچ

شایان‌ذکر است که پیکسل واچ تا ۸۰ درصد از فولاد ضدزنگ بازیافتی ساخته شده است. البته طراحی این محصول با آن‌چه در رندرها مشاهده کرده بودیم تفاوت زیادی ندارد. قاب این محصول ۴۱ میلی‌متر، ضخامت آن ۱۲٫۳ میلی‌متر و وزن آن ۳۲ گرم است. شایان‌ذکر است که نمایشگر این محصول با لایه‌ای از جنس گوریلاگلس ۵ پوشانده شده است تا دربرابر خط‌وخش بیشتر مقاوم باشد. صفحه‌نمایش این ساعت از نوع AMOLED بوده و تراکم پیکسلی آن ۳۲۰ پیکسل‌براینچ است و روشنایی آن حداکثر به ۱۰۰۰ نیت می‌رسد. این ساعت از باتری ۲۹۴ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و به گفته‌ی گوگل با هربار شارژ تا ۲۴ ساعت دوام خواهد آورد. علاوه‌براین فقط با ۳۰ دقیقه شارژ این ساعت می‌توان تا ۵۰ درصد ظرفیت باتری آن را شارژ کرد.

پیکسل واچ در دومدل وای‌فای و LTE عرضه خواهد شد که قیمت مدل LTE فقط ۵۰ دلار بیشتر است. هر دو نسخه‌ی این ساعت از تراشه‌ی اگزینوس ۹۱۱۰ بهره می‌برند و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی دراختیار کاربر قرار می‌دهند. رم این دستگاه نیز ۲ گیگابایت است. این محصول به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل WearOS 3.5 عرضه می‌شود.

ساعت‌هوشمند پیکسل واچ بسیاری از ویژگی‌های محصولات فیت‌بیت را نیز ارائه می‌دهد. این محصول از قابلیت‌هایی مثل پایش ضربان‌قلب و سیستم ردیابی خواب بهره می‌برد. قابلیت‌های یادگیری ماشینی گوگل نیز روی این محصول ارائه شده است. ساعت پیکسل همچنین از حالت‌های تمرینی متنوع پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این ساعت می‌توان به مقاومت دربرابر نفوذ آب اشاره کرد. پیکسل واچ همچنین از قابلیت تشخیص سقوط پشتیبانی می‌کند و می‌تواند درصورت تشخیص‌دادن خطر برای دارنده‌ی آن با مرکز خدمات اضطراری تماس برقرار کند.

بندهای پیکسل واچ

مدل وای‌فای پیکسل واچ با قیمت ۳۴۹٫۹۹ دلار و مدل LTE این محصول با برچسب ۳۹۹٫۹۹ دلاری روانه‌ی بازار خواهد شد. انتظار می‌رود عرضه‌ی این محصول از ۱۳ اکتبر آغاز شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا