سرور مجازی
zoomit

تلویزیون 98 اینچ سامسونگ با روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت در آمریکا به نمایش درآمد

سامسونگ ماه گذشته تلویزیون ۹۸ اینچ 4K Neo QLED خود را با نام QN100B برای بازار کره‌ی جنوبی معرفی کرد. آن‌طور که سم‌موبایل می‌نویسد، این تلویزیون غول‌پیکر در رویداد CEDIA Expo 2022 که در دالاس تگزاس برگزار می‌شود به نمایش درآمده است. QN100B تلویزیون Neo QLED پرچم‌دار سامسونگ با روشنایی بسیار زیاد و وضوح 4K است که تجربه‌ی HDR کم‌نظیری ارائه می‌دهد.

تلویزیون ۹۸ اینچ سامسونگ که بر فناوری Mini-LED اتکا می‌کند به روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت دست می‌یابد. QN100B به‌لطف دستیابی به این سطح از روشنایی، نیازی به استفاده از تکنیک Tone Mapping ندارد. سامسونگ می‌گوید پنل ۱۴ بیت این تلویزیون به‌لطف بهره‌مندی از تراشه‌‌ی +Neo Quantum Processor می‌تواند روشنایی خود را در ۱۶٬۳۸۴ مرحله تنظیم کند. این پنل مجهز به استانداردهای HDR10 و HDR10+ Adaptive و HLG است. تلویزیون QN100B به شما امکان می‌دهد هم‌زمان چهار تصویر را از چهار منبع مختلف روی صفحه‌نمایش پخش کنید.

تلویزیون رده‌بالای سامسونگ که ضخامتش به تنها ۱۹٫۹ میلی‌متر می‌رسد مجهز به صدای ۶٫۴٫۴ کاناله است و توان صوتی مجموعا ۱۲۰ وات ارائه می‌دهد. QN100B مجهز به ۶ اسپیکر جلویی، چهار اسپیکر بالایی و چهار ووفر است. تلویزیون موردبحث سامسونگ از دالبی اتموس و سیستم ردیابی صدای سوژه و قابلیت Q-Symphony پشتیبانی می‌‌کند. Q-Symphony به ساندبارهای سامسونگ امکان می‌دهد با اسپیکرهای تلویزیون همگام شوند و صداهایی عالی تولید کنند.

مقاله‌ی مرتبط:

  • تلویزیون ۹۸ اینچ TCL با صفحه‌نمایش ۱۲۰ هرتز QLED 4K به‌نمایش گذاشته شد

QN100B همچون سایر تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ مجهز به سیستم‌عامل تایزن است و به تمامی سرویس‌های استریم موسیقی و ویدیو به‌همراه بیکس‌بی، سامسونگ تی‌وی پلاس و… دسترسی دارد.

سامسونگ فعلاً قیمت تلویزیون QN100B را در بازار آمریکا و اروپا اعلام نکرده است، اما این محصول در کره‌ی جنوبی با قیمت ۴۵٬۰۰۰٬۰۰۰ وون (نزدیک‌به ۳۴٬۰۰۰ دلار) فروخته می‌شود.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا