سرور مجازی
رمز ارز

با وجود رکود بازار، این ۵ رمزارز همچنان پتانسیل صعود و رشد قیمت دارند!

با وجود رکود بازار، این ۵ رمزارز همچنان پتانسیل صعود و رشد قیمت دارند!

فهرست مطالب

  • بیت کوین
  • نیر پروتکل
  • آرویو
  • کور
  • بانک

زمان مطالعه: 5 دقیقه

گاوهای بیت کوین طی هفته گذشته تلاش کردند تا با ایجاد یک رالی صعودی، نزول‌های پیشین را جبران کنند، اما در سطح ۶۷ هزار دلار با فشار فروش شدیدی مواجه شدند. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته، بیش از ۵ درصد کاهش یافته است.

یکی از تحلیلگران شناخته‌شده حوزه کریپتو با نام مستعار رکت کپیتال (Rekt Capital) معتقد است که بیت کوین وارد منطقه خطر (یا همان اصلاح) پس از هاوینگ شده و احتمالا تا دو هفته آتی، نزول بیشتری را تجربه خواهد کرد. نکته منفی دیگر برای قیمت این ارز دیجیتال در کوتاه مدت، خروج سرمایه از صندوق‌های ETF اسپات آن است. به گزارش فارساید، در روزهای ۲۴ و ۲۵ آوریل، به ترتیب ۱۲۰ و ۲۱۸ میلیون سرمایه از این صندوق‌ها خارج شده است.

هنگامی که قیمت در یک محدوده جانبی وسیع نوسان می‌کند، پیش‌بینی جهت شکسته‌ شدن روند دشوار می‌شود. بهترین استراتژی در چنین شرایطی این است که معامله‌گران در نزدیکی حمایت خرید کرده و با تنظیم حد ضرر مناسب، با رسیدن قیمت به سطح مقاومت بفروشند.

Ramzarzبا ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!
تو ارزپلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی!


شروع

اکنون سوالی که وجود دارد، این است که آیا قیمت بیت کوین و سایر آلتکوین‌ها بالاتر از سطح حمایت مربوطه خود باقی خواهد ماند و رالی بهبود قیمت آغاز خواهد شد؟ در ادامه، نمودار ۵ ارز دیجیتال برتر را که طی هفته گذشته عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته‌اند، بررسی می‌کنیم.

بیت کوین

قیمت بیت کوین طی چندین روز گذشته بین سطوح ۵۹۶۰۰ تا ۷۳۷۷۷ دلار در نوسان بوده که نشان‌دهنده عدم توانایی تصمیم‌گیری گاوها و خرس‌ها در مورد جهت روند بعدی است.btc-range-bound-near-ar-core-bonk

انتظار می‌رود که گاوها به شدت از سطح ۵۹۶۰۰ دلار دفاع کنند؛ زیرا شکسته شدن آن می‌تواند موجب سقوط قیمت تا سطح ۶۱.۸ درصد فیبوناچی اصلاحی یعنی ۵۴۲۹۸ دلار شود. چنین اتفاقی، شروع مرحله بعدی روند صعودی را به تاخیر خواهد انداخت.

برعکس، اگر قیمت از سطح فعلی یا حمایت ۵۹۶۰۰ دلار افزایش یابد، جفت ارز BTC/USDT ممکن است تا ۶۷۲۵۰ دلار و در ادامه، تا مقاومت ۷۳۷۷۷ دلار جهش کند. شکسته شدن این سطح (۷۳۷۷۷ دلار)، می‌تواند آغازگر مرحله بعدی روند صعودی تا ۸۴۰۰۰ دلار باشد.

نیر پروتکل

کندل قیمت نیر پروتکل (Near Protocol) در ۲۵ آوریل بالای الگوی کانال نزولی بسته شد که نشان‌دهنده پایان احتمالی روند نزولی است.btc-range-bound-near-ar-core-bonk

با این حال، خرس‌ها هنوز تسلیم نشده‌اند و نزدیک به مقاومت ۷.۷۰ دلار در حال فروش گسترده هستند. اگر قیمت دوباره به درون الگوی کانال بازگردد، مشخص خواهد شد که شکست مقاومت کانال، یک تله گاوی بوده است و قیمت تا ۵.۹۰ دلار کاهش خواهد یافت.

در عوض، اگر قیمت به بالای ۷.۷۰ دلار برسد، جفت ارز NEAR/USDT می‌تواند تا ۹ دلار افزایش بیابد.

آرویو

قیمت آرویو (AR) در ۲۵ آوریل به بالای هر دو میانگین متحرک خود رسید و مشخص شد که گاوها در تلاش برای بهبود قیمت هستند.btc-range-bound-near-ar-core-bonk

خرس‌ها سعی کردند قیمت را کاهش دهند، اما گاوها در ۲۷ آوریل مانع کاهش بیشتر قیمت از سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۳۲.۱۹ دلار) شدند. در حال حاضر، یک مقاومت جزئی در ۴۰ دلار وجود دارد، اما در صورت غلبه قیمت بر آن، جفت ارز AR/USDT می‌تواند تا مقاومت ۴۷.۵۲ دلار افزایش یابد.

اگر خرس‌ها بخواهند از به وقوع پیوستن این رالی جلوگیری کنند، باید به سرعت قیمت را به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسانند. در این صورت، این جفت ارز ممکن است تا ۲۲ دلار سقوط کند.

کور

کور (CORE) طی چند روز گذشته در دو نوبت با رسیدن به سطح میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (۲.۲۳ دلار) حمایت شده است.btc-range-bound-near-ar-core-bonk

اگر قیمت از سطح فعلی جهش کند و به بالای ۲.۹۱ دلار برسد، جفت ارز CORE/USDT می‌تواند شتاب بیشتری پیدا کرده و تا ۴ دلار افزایش یابد.

برخلاف این فرض، اگر قیمت کاهش یابد و به زیر میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسد، احتمال افت قیمت تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (۱.۷۲ دلار) وجود خواهد داشت.

بانک

بانک (BONK) در ۲۳ آوریل به بالای میانگین‌های متحرک خود صعود کرد. این صعود از پایان احتمالی مرحله اصلاح حکایت دارد.btc-range-bound-near-ar-core-bonk

خرس‌ها سعی کردند قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک برسانند، اما گاوها همچنان موضع خود را حفظ کردند. این موضوع نشان می‌دهد که گاوها در تلاشند تا سطوح میانگین‌ متحرک را به حمایت تبدیل کنند. اگر قیمت از سطح فعلی جهش کرده و به بالای ۰.۰۰۰۰۳۰ دلار برسد، جفت ارز BONK/USDT یک الگوی سر و شانه معکوس را تکمیل خواهد کرد. هدف این الگوی صعودی، سطح ۰.۰۰۰۰۴۸ دلار است.

با این حال، خرس‌ها احتمالاً برنامه‌های دیگری دارند. آنها سعی خواهند کرد قیمت را به زیر سطوح میانگین متحرک رسانده و کنترل بازار را در دست بگیرند. در این صورت، این احتمال وجود دارد که این جفت ارز تا ۰.۰۰۰۰۱۹ دلار و سپس، تا ۰.۰۰۰۰۱۵ دلار کاهش یابد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا