سرور مجازی
فضای مجازی

گزارش کاربران گوگل از عکس‌های آب خورده خود

شما نیز عکس‌های آسیب دیده را در Google Photos خود می‌بینید؟ این موضوع در روز‌های اخیر در صفحات پشتیبانی گوگل به یک موضوع فراگیر تبدیل شده است. گوگل از این مورد آگاه بوده و قصد دارد آن اصلاح کند.

کاربران در این باره نوشتند: مشکل مانند یک لکه آب با تغییر رنگ گسترده است. آن‌ها مشکل را اینطور شرح دادند:
«با تایید اینکه من نیز این مشکل را دارم، به دنبال چند عکس قدیمی خانوادگی بودم و تقریبا در همه آن‌ها متوجه این موضوع شدم».

کاربر دیگری نوشت: «در Google Photos، تصاویر مربوط به ۸ سال پیش را بررسی کردم، بسیاری از تصاویر آسیب دیده بودند». برای سرگرمی، سعی کردم تعدادی عکس از سال ۲۰۱۴ را بارگیری کنم که مدت‌ها پیش در Google Photos آپلود کرده بودم. نمی‌توانم تخریبی را که سایر کاربران توصیف کرده‌اند، دوباره شرح دهم یا شاید آن را نمی‌شناسم، زیرا گوشی هوشمندی که در آن زمان استفاده می‌کردم از قبل وضوح بسیار پایینی داشت، اما نمونه‌های زیادی در رشته‌های مختلف پشتیبانی گوگل و ردیت وجود دارد که نشان می‌دهد مشکلی وجود دارد که افراد را آزار می‌دهد.

گوگل با تائید اینکه از مشکل آگاه است، اعلام کرد که درصدد رفع آن است، این اشکال بر عکس‌های اصلی ذخیره‌شده در Google Photos تاثیر نمی‌گذارد، اگرچه ممکن است هنگام دانلود تصاویر یا مشاهده آن‌ها در iOS، Android و مرورگر با آن مواجه شوید.
در هر صورت این یک مشکل هشداردهنده است از اتفاقاتی که ممکن است رخ دهد هنگامی که ما برای بایگانی داده‌های خود به ابر و سایر خدمات تکیه می‌کنیم.


بیشتر بخوانید

  • شکایت کاربران از Google Photos به دلیل تخریب عکس‌هایشان

منبع: gizmodo

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا