سرور مجازی
فضای مجازی

اقدام هکرها در ارسال پیام های نژادپرستانه به کاربران آیفون

نشریه واشنگتن پست گزارش داد شب گذشته هکرها با هک سیستم داخلی ماهنامه « Fast Company» كه اخبار فناوري، تجارت و طراحي را به صورت چاپی و آنلاین منتشر مي كند، توانستند از طریق سیستم « Apple News» به کاربران آیفون پیام های نژادپرستانه بفرستند.

ناشران اخبار می توانند به وسیله برنامه تجمیع اخبار « Apple News» ابزارهای انتشار دیجیتال خود را به اپل نیوز متصل کرده و از این طریق، به کاربران محصولات اپل که آبونه کانال ناشران اخبار هستند، پیام بفرستند. طبق اعلام نشریه « Fast Company»، هکرها توانستند به ابزار انتشار دست پیدا کنند و با هک این رسانه، پیام های نژادپرستانه به کاربران گوشی های آیفون شرکت اپل بفرستند.

بر اساس این گزارش، پیام های ارسال شده از طريق نشریه « Fast Company» يكي از بزرگترين هك هايي بوده كه در بخش كنترل محتواي اپل رخ داده است. این نشریه در توییتی اعلام کرد هکرها دو نوتیفیکیشن نژادپرستانه و مستهجن با فاصله یک دقیقه فرستادند. همچنین طبق اعلام « Fast Company» شركت اپل در پی این رخداد، سرویس «اپل نیوز فید» خود را تا زمان رو به راه شدن وضعیت، به حال تعلیق درآورده است. این نشریه همچنین اعلام کرد: ما در حال تحقیق در خصوص اوضاع هستیم و پایگاه FastCompany.com را نیز تا زمانی که وضعیت رو به راه شود، تعطیل کرده ایم.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا