سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

ردمی K40S شیائومی به دلیل کمبود تراشه با مشکلات تولید روبرو شده است

شیائومی معمولا در نیمه دوم سال گوشی جدیدی از سری پرچمدار مقرون‌ به‌ صرفه «ردمی K» روانه بازار می‌کند. اما اکنون یکی از مقامات شرکت فاش کرده که سری ردمی K40S به دلیل کمبود تراشه در تولید با مشکل روبرو شده است.

اوایل امروز «وانگ تنگ توماس»، مدیر محصول غول فناوری چین فاش کرد که سری ردمی K40S با مشکلاتی در تولید روبرو شده است. به عبارت دیگر، عرضه سری K40S ممکن است کمی به تاخیر بیفتد یا به صورت کلی شیائومی از عرضه آن صرف‌نظر کند. با این وجود مدیر مسئول شیائومی درباره آینده این گوشی به صورت رسمی بیانیه‌ای منتشر نکرد، بنابراین نمی‌توان تاخیر یا عدم عرضه آن را تایید کرد.

ردمی K40S

طبق گزارشات قبلی، ردمی K40S نسخه بازسازی شده سری «شیائومی ۱۱T» خواهد بود. سال گذشته نیز شیائومی از گوشی K30S رونمایی کرد که ویژگی‌هایی شبیه به سری Mi 10T ارائه می‌کرد. با وجود اینکه سری ۱۱T شیائومی تنها دو مدل گوشی داشت، ظاهرا سری K40S شامل سه مدل مختلف می‌شود. برخی تفاوت‌های این گوشی‌ها نیز مشخص شده؛ برای مثال مدل پایه از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات، نسخه استاندارد از فناوری ۶۷ وات و مدل پیشرفته از فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۰ وات بهره می‌برد.

علاوه بر این، حداقل یکی از مدل‌های این سری از پردازنده دیمنسیتی ۱۲۰۰ مدیاتک و تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ کوالکام بهره خواهد برد. با توجه به اینکه یکی از گوشی‌های سری ۱۱T شیائومی از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بهره می‌برد، می‌توان انتظار داشت یک مدل رده بالا از سری K40S نیز با این تراشه روانه بازار شود.

تاکنون گفته شده است که شیائومی قصد دارد سری جدید گوشی‌های اقتصادی برتر خود را در جریان جشنواره Double Eleven که ۲۰ آبان برگزار می‌شود، معرفی کند. با وجود این خبر جدید، باید دید در آینده چه اخبار تکمیلی درباره گوشی‌های جدید غول فناوری چینی منتشر می‌شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا