سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

هواوی P50 با دوربین قدرتمند در تاریخ ۷ مرداد رسما معرفی می‌شود

براساس اعلام یکی از مقامات ارشد هواوی، سه عضو سری P50 در تاریخ ۷ مردادماه (‌۲۹ ژوئیه) ساعت ۱۶ به وقت تهران (۱۹:۳۰ به وقت محلی چین) معرفی می‌شوند که می‌توانند فناوری جدیدی را در حوزه تصویربرداری با موبایل به نمایش بگذارند.

«یو چنگ‌دونگ»، از مقامات ارشد هواوی و مدیر واحد تجاری مصرف کننده این شرکت با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین از فناوری متفاوت و جدید تصویربرداری در گوشی‌های سری P50 این شرکت خبر داد.

پیش از این نیز اخبار غیررسمی مختلفی در مورد سری P50 به اشتراک گذاشته شده بود ولی تایید مقام ارشد هواوی نشان می‌دهد که ظاهرا باید این شرکت قصد دارد تمام وعده‌‌ها و اخبار قبلی را محقق سازد.

علاوه بر این، پوستر تبلیغاتی از این موبایل به اشتراک گذاشته شده که نمایی از طراحی پنل پشتی دستگاه را در ترکیب رنگ طلایی و لبه‌های دارای انحنای موبایل نشان می‌دهد.

هواوی P50
تصویر رسمی هواوی P50

انتظار می‌رود سری P50 در سه مدل شامل هواوی P50 ،P50‌پرو و P50 پرو پلاس در دسترس کاربران قرار گیرد. براساس گزارش‌های قبلی، موبایل‌های این سری با چیپست‌های کرین و اسنپدراگون به بازار عرضه خواهند شد. در واقع سری‌های اولیه‌ای که به بازار عرضه می‌شوند احتمالا با تراشه کرین و نسخه‌های بعدی از چیپست اسنپدراگون بهره خواهند برد.

علاوه بر این، ظاهرا هواوی P50 مجهز به دوربین بسیار قدرتمندی خواهد بود. با توجه به تصاویری که تاکنون از پنل پشتی دستگاه به اشتراک گذاشته، لنزهای آن در دو حلقه دایراه‌ای شکل بزرگ قرار می‌گیرند. معمولا گوشی های پرچمدار این شرکت قابلیت بزرگنمایی خوبی دارند و ظاهرا این بار چینی‌ها تصمیم دارند موبایل‌های سری جدید خود را با قابلیت بزرگنمایی فراتر از حد انتظار به بازار عرضه کنند.

از لحاظ نرم افزاری، هواوی سری P50 را با سیستم عامل جدید HarmonyOS عرضه می‌کند تا تجربه کاربری کاملا جدیدی را برای کاربران فراهم کند که از جدیدترین ویژگی‌ها پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود در روزهای باقی مانده، اطلاعات بیشتری از این محصولات منتشر شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا