سرور مجازی
فضای مجازی

دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور آغاز شد

پس از برگزاری ۹ دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه طی سال‌های ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۰ که با حضور گسترده برنامه نویسان حرفه‌ای از کل کشور و همکاری مجموعه‌های خصوصی و دولتی در این مسابقات همراه بود، هم اکنون دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوری اطلاعات شریف “Sharif ICT Group” با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری “دهمین دوره ماراتون برنامه نویسی تلفن همراه کشور MPM ۱۰”  را از امروز ۳۰ شهریور تا یکم مهر ماه سال جاری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌کنند.

این رویداد یکی از بزرگترین، معتبرترین و باسابقه‌ترین مسابقات در حوزه برنامه نویسی تلفن همراه است که با هدف شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و همچنین شناسایی برنامه نویسان مستعد و برجسته کشور و ورود این افراد به بازار کار برگزار می‌شود.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی احتمال بسیار بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT و کمیته ارتباط با صنعت مسابقات خواهند داشت.

این مسابقات در دو مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول مسابقات به مدت ۲ روز  ۳۰ و ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد.

در این دو روز، مسابقات راس ساعت ۹:۰۰ صبح آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸:۰۰ ادامه خواهد داشت. شرکت کنندگان در مسابقات در این مدت به صورت حضوری در سالن مسابقات مستقر خواهند شد و بعد از ساعت ۱۸:۰۰ از سالن مسابقات خارج می‌شوند، ولی می‌توانند به صورت آنلاین پاسخ‌های چالش‌ها را به سامانه مسابقات ارسال کنند.

در مرحله اول شرکت کنندگان با ورود به سامانه مسابقات، چالش‌های رویداد را دریافت کرده و به مدت ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا پاسخ‌های خود را برای چالش‌های مسابقه ارسال کنند.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا