سرور مجازی
فضای مجازی

دلیل مشابه ماسک و دیزنی برای نخریدن توئیتر

قرار بود که ایلان ماسک پلتفرم توئیتر را با مبلغ ۴۴ میلیارد دلار خریداری کند، اما این معامله در نهایت عملی نشد. ماسک معتقد است که تعداد کاربران جعلی توئیتر بیش از آن چیزی است که توئیتر اعلام کرده (۵ درصد)، اما این شرکت چنین موضوعی را تکذیب می‌کند. حالا خبرگزاری CNN اعلام کرده است که شرکت دیزنی نیز در مورد این موضوع با ایلان ماسک هم عقیده است.

به گزارش CNN، دیزنی در سال ۲۰۱۶ قصد داشته تا توئیتر را خریداری کند، اما به‌گفته باب ایگر (Bob Iger)، مدیرعامل سابق دیزنی، این شرکت پس از بررسی‌های متعدد متوجه شده که بخش زیادی از حساب‌های توئیتر جعلی است. همین موضوع باعث شده تا دیزنی مبلغ پیشنهادی خود را کاهش دهد، اما با این وجود، توئیتر تاکید کرده است که تعداد کاربران جعلی آن کمتر از ۵ درصد است.

با توجه به اطلاعات منتشرشده، به‌نظر می‌رسد که ماسک و دیزنی دلایل مختلفی برای خرید توئیتر داشته‌اند. مدیرعامل تسلا ادعا می‌کند که قصد داشته تا حساب‌های جعلی توئیتر را از بین ببرد و این پلتفرم را به مکانی برای دفاع از آزادی بیان تبدیل کند، اما در طرف دیگر، دیزنی سعی داشته تا از توئیتر به عنوان مکانی برای تبلیغ و فروش محتوا‌های خود استفاده کند.


بیشتر بخوانید

  • توییتر در حال راه اندازی و گسترش قابلیت بررسی حقایق

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا