سرور مجازی
فضای مجازی

ایلان ماسک: به زودی شاهد اجرای پلتفرم Steam در تسلا خواهید بود

یکی از جنبه‌های مهم ماشین‌های الکتریکی، فراهم کردن سرگرمی‌ درون خودرو است. شرکت تسلا در این زمینه قوی ظاهرا شده و طیف وسیعی از بازی‌های سرگرم کننده را برای مصرف کنندگان خود ارائه کرده است.

به گزارش theverge، تسلا به دنبال گسترش بازی‌‌های سرگرم کننده درون خودروی خود از طریق پلتفرم Steam است. پلتفرم Steam یک فروشگاه دیجیتالی برای بازی‌های کامپیوتری است. از این رو ایلان ماسک در پاسخ به یک توییت می‌گوید: این شرکت در حال پیشرفت در روند یکپارچه‌سازی  پلتفرم Steam است که انتظار می‌رود نسخه آزمایشی آن تا ماه آینده در دسترس طرفداران خود قرار گیرد.

درحال حاضر تسلا از طریق سیستم تسلا آرکید تعدادی بازی مانند Cuphead و Sonic the Hedgehog ۱ را برای سرنشینان خود ارائه می‌کند، اما افزودن پلتفرم Steam می‌تواند به کاربران امکان دسترسی به بازی‌های بیشتری را بدهد.

خودرو تسلا

همچنین ایلان ماسک هنوز به وعده‌های خود مبنی بر آوردن Cyberpunk ۲۰۷۷ و The Witcher به خودرو‌های جدیدتر مدل S و X که مجهز به پردازنده AMD Ryzen و پردازنده گرافیکی مجزای AMD RDNA ۲ هستند، عمل نکرده است. اما وجود پلتفرم Steam و راه اندازی آن می‌تواند نشانه‌ای از نزدیک‌تر شدن تسلا به هدف خود باشد.

در ماه فوریه، ماسک در توییتی اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی بازی‌های پلتفرم Steam است. این بدان معناست که احتمالا ماسک به دنبال عرضه عناوین سطح بالا از طریق یکپارچه سازی Steam است.

توییت ماسک


بیشتر بخوانید

  • ۱۹ جولای تاریخ اولین دادگاه توئیتر و ایلان ماسک

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا