سرور مجازی
فضای مجازی

شیائومی لپ تاپ Redmi G Pro را معرفی کرد

شیائومی یک محصول جدید را به سری لپ‌تاپ‌های خود اضافه کرده است. لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro با سخت‌افزار قدرتمند و برای گیمر‌ها طراحی شده است. این دستگاه از پردازنده Ryzen برخوردار است و با قیمت به نسبت مناسب ۱۰۹۲ دلار عرضه می‌شود.

مشخصات لپ تاپ Redmi G Pro

لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro به نمایشگر با ابعاد ۱۶ اینچ و پنل LCD مجهز شده و قادر است تصاویر را با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل برخوردار است. این نمایشگر تصاویر را با نرخ بروزرسانی تا ۲۴۰ هرتزی برای کاربران به نمایش می‌گذارد و از ۱۰۰ درصد فضای رنگی sRGB پشتیبانی می‌کند. از دیگر خصوصیات صفحه نمایش Redmi G Pro می‌توان به روشنایی ۵۰۰ نیت، عمق رنگ ۱۰ بیت و گواهی HDR ۴۰۰ اشاره کرد.

انجام کار‌های پردازشی لپ تاپ Redmi G Pro بر عهده پردازنده Ryzen R۷-۶۸۰۰H گذاشته شده و یک پردازنده گرافیکی RTX ۳۰۶۰، ۶G با توان ۱۳۰ وات نیز گیمینگ رده بالا را ممکن کرده است. در بخش حافظه نیز ۱۶ گیگابایت رم دو کاناله DDR۵-۴۸۰۰ و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی SSD در نظر گرفته شده است.

برای خنک نگه داشتن دستگاه از ۴ لوله استفاده شده و فن دوگانه ۱۲ واتی نیز موجود است. شیائومی برای اتصال لپ تاپ Redmi G Pro به دیگر دستگاه‌ها، آن را به درگاه USB-C، سه درگاه USB-A ۳.۲ Gen۲، یک پورت USB-A ۲.۰، درگاه HDMI ۲.۰، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری و پورت پاور DC مجهز کرده است.

لپ تاپ Redmi G Pro حدود ۲.۶ کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن نیز ۲۸.۴۵ میلی‌متر گزارش شده است. باتری ۸۰ واتی این دستگاه نیز با شارژر ۳۰۰ واتی عرضه می‌شود. لپ تاپ گیمینگ Redmi G Pro را می‌توان به قیمت ۱۰۹۲ دلار خریداری نمود.

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا