سرور مجازی
فضای مجازی

ارتباط رایگان در پیاده‌روی اربعین با “روبیکا”

یکی از چالش‌های همیشگی زائران در پیاده‌روی اربعین دسترسی به اینترنت و برقراری ارتباط بوده که این موضوع اهمیت بسیاری برای زائران دارد و نبود آن چالش برانگیز است.

ازدحام جمعیت، عدم آشنایی با محیط و طول مسیر پیاده‌روی ممکن است مشکلاتی از جمله جداشدن از گروه و گم‌کردن مسیر را موجب شود که نیاز است در این شرایط زائران با همسفران خود در عراق ارتباط برقرار کنند. همچنین باتوجه به محدودیت‌های زیرساخت در کشور عراق برقراری ارتباط با عزیزان در ایران برای رفع نگرانی خانواده‌ها به سختی امکان‌پذیر است.

سوپراپلیکیشن روبیکا در راستای مسئولیت اجتماعی خود با همکاری اپراتور‌های اصلی کشور در نظر دارد پاسخگوی بخشی از نیاز‌های ارتباطی زائران در ایام اربعین حسینی باشد.

افراد می‌توانند با نصب اپلیکیشن روبیکا و دارا بودن سیم کارت‌های همراه‌اول و ایرانسل، تا تاریخ ۳۰شهریور ماه ۱۴۰۱ از خدمات سرویس پیام‌رسان خود برای ارسال پیام متنی و صوتی، برقراری تماس و اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی به صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین کاربرانی که نسخه‌های قبلی اپلیکیشن روبیکا را در تلفن همراه خود نصب دارند، با به‌روز‌رسانی اپلیکیشن می‌توانند به نسخه جدید با قابلیت‌های کاربردی در ایام اربعین دسترسی پیدا کنند.

همچنین خدمات تماس صوتی روبیکا در این ایام کاملاً متمایز و کاربردی در اختیار زائران قرار خواهد گرفت؛ بدین صورت که افراد می‌توانند بدون نیاز به تهیه بسته رومینگ و پرداخت هزینه اضافه با انتخاب گزینه تماس صوتی اپلیکیشن روبیکا در کشور عراق با تلفن ثابت یا همراه عزیزان خود در ایران تماس برقرار کنند.

روبیکا

سوپراپلیکیشن روبیکا؛ همسفر زائران در پیاده‌روی اربعین حسینی

جهت دریافت توضیحات بیشتر و لینک دریافت اپلیکیشن به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://rubika.ir/blog/arbaein

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا