سرور مجازی
zoomit

هواوی نوا 10z با دوربین ۶۴ مگاپیکسلی رونمایی شد

هواوی امروز گوشی‌های سری میت 50 را معرفی می‌کند و درحالی‌که طرفداران این برند منتظر آغاز رویداد جدید بودند، نام دستگاهی میان‌رده به‌یک‌باره در فروشگاه رسمی هواوی رؤیت شد: Huawei Nova 10z. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند و با قیمت ۲۳۰ دلار عرضه می‌شود. دستگاه جدید هواوی بسیار شبیه به Huawei Nova 8 SE Youth است اما دوربین قوی‌تری دارد.

به گزارش GSMArena، پنل جلویی هواوی نوا 10z از صفحه‌نمایش ۶٫۶ اینچ LCD با وضوح 1080p میزبانی می‌کند. در بالای نمایشگر گوشی حفره‌ای دایره‌ای برای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی دیده می‌شود.

نمایشگر و پنل پشتی گوشی هواوی نوا 10z مدل سبز

هواوی به مدل دقیق تراشه اشاره نکرده اما می‌گوید نوا 10z از یک سیستم-روی-چیپ با CPU هشت هسته‌ای استفاده می‌کند. مشخصات فنی این تراشه ما را یاد Kirin 710A می‌اندازد که در گوشی Nova 8 SE Youth استفاده شده است.

گوشی جدید هواوی در کانفیگ‌هایی با حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود. هواوی به رم دستگاه اشاره نکرده است.

مهم‌ترین نکته درباره‌ی گوشی نوا 10z هواوی دوربین‌ پنل پشتی است. دوربین اصلی گوشی از حسگر ۶۴ مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در پشت لنزی با دیافرگام f/1.9 قرار گرفته و دوربین دوم از حسگر هشت مگاپیکسلی و لنزی فوق عریض با دیافراگم f/2.4 استفاده می‌کند و دوربین سوم حسگر دو مگاپیکسلی و لنز ماکرو دارد.

هواوی نوا 10z مجهز به باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است و از شارژ سریع ۴۰ وات پشتیبانی می‌کند.

رنگ مشکی و نقره ای گوشی هواوی نوا 10z

گوشی جدید هواوی با سیستم‌عامل هارمونی ۲ عرضه می‌شود، این در حالی است که چینی‌ها هارمونی ۳ را هم معرفی کرده‌اند. پیش‌بینی می‌شود میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو اولین گوشی‌های مجهز به سیستم‌عامل هارمونی ۳ باشند. هواوی نوا 10z از جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و بلوتوث ۵٫۱ بهره‌مند است.

هواوی نوا 10z هم‌اکنون با قیمت پایه‌ی ۲۳۰ دلار در چین قابل خرید است. این گوشی در رنگ‌‌های مشکی و نقره‌ای و سبز به دست مشتریان می‌رسد.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا