سرور مجازی
zoomit

اپل احتمالاً در رویداد Far Out از مدل رده‌پایین اپل واچ نیز رونمایی می‌کند

زمان زیادی تا آغاز رویداد ماه سپتامبر اپل باقی نمانده و اکنون گزارش جدیدی منتشر شده که براساس آن، اپل قصد دارد مدل جدید و ارزان‌قیمت‌تری به سری اپل واچ اضافه کند. اگرچه تاکنون گزارش‌های مختلفی درمورد اضافه شدن مدل رده‌بالای جدید به سری اپل واچ منتشر شده، اما این اولین‌ بار است که شایعه‌ای درمورد احتمال معرفی یک مدل مقرون‌به‌صرفه دردسترس قرار گرفته است. قیمت این مدل نیز هنوز مشخص نیست، اما انتظار می‌رود با قیمتی پایین‌تر از اپل واچ SE روانه‌ی بازار شود.

به گزارش XDA، اخیراً مقاله‌هایی درمورد اینکه چرا اپل واچ برای والدین و کودکان، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند، منتشر شده است. یکی از منابع نزدیک به اپل فاش کرد که این شرکت احتمالاً قصد دارد مدل مقرون‌به‌صرفه‌تری از ساعت هوشمند خود را با قیمتی پایین‌تر از مدل SE این محصول معرفی کند.

نکته‌ی جالب این‌ است که سری ۳ اپل واچ که در سال ۲۰۱۷ معرفی شد، با قیمت ۱۹۹ دلار همچنان در خط تولید باقی مانده است. اگر اطلاعات این گزارش واقعی باشد، مدل جدید اقتصادی ساعت هوشمند اپل می‌تواند جایگزینی برای سری ۳ باشد زیرا این محصول درحال‌حاضر ارزان‌ترین گزینه‌ی خانواده‌ی اپل واچ بوده و با قیمتی پایین‌تر از مدل SE به‌فروش می‌رسد. علاوه‌براین با توجه به اینکه اپل واچ سری ۳ دیگر به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی دریافت نخواهد کرد، معرفی مدل جدید و جایگزین آن، منطقی به‌نظر می‌رسد.

اپل با معرفی watchOS 9 اعلام کرد که انتشار آپدیت جدید دیگر از سری ۳ ساعت‌های هوشمند خود پشتیبانی نخواهد کرد.

مقاله‌ی مرتبط:

  • رندرهای جدید اپل واچ پرو نمایشگر بزرگ‌تر و طراحی جدید آن را تأیید می‌کنند
  • از نمایشگر بزرگ‌تر تا حسگر تشخیص دمای بدن؛ هرآنچه درباره اپل واچ پرو می‌دانیم

اپل با معرفی مدل جدید مقرون‌به‌صرفه‌ی اپل واچ، می‌تواند با ارائه‌ی یک سیستم-روی-چیپ (SoC) به‌روزشده و شاید حتی امکان ارتباط با شبکه‌های موبایلی، تجربه‌ای جذاب‌تر از کار با این محصول را دراختیار کاربران قرار دهد.

اگر این شرکت بتواند نسخه‌ی رده‌پایین جدید اپل واچ را به مدل‌های پایه‌ی این محصول اضافه کند، امکان ارائه‌ی تنظیمات مخصوص والدین روی آن وجود خواهد داشت؛ قابلیتی که درحال‌حاضر در سری ۳ این دستگاه دردسترس نیست.

غول فناوری مستقر در کوپرتینو با معرفی مدل مقرون‌به‌صرفه‌ی جدید اپل واچ، می‌تواند بزرگ‌ترین خط تولید ساعت‌های هوشمند خود تا به‌امروز را روانه‌ی بازار کند. البته این شرکت درحال‌حاضر از ارائه‌ی هرگونه توضیحات درمورد برنامه‌های خود برای معرفی مدل‌های جدید اپل واچ، خودداری کرده است. خوشبختانه نیاز نیست زیاد منتظر بمانیم و روز چهارشنبه (۱۶ شهریور ۱۴۰۱) همه‌ی ابهامات در رویداد اختصاصی این برند برطرف خواهند شد. انتظار داریم در این مراسم شاهد معرفی سری آیفون ۱۴، اپل واچ سری ۸ و اپل واچ پرو و احتمالاً نسل جدید هدفون ایرپاد پرو باشیم.

مجله خبری mydtc

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا