سرور مجازی
فضای مجازی

لپ تاپ جدید و گران‌قیمت ایسوس معرفی شد

به نقل از دیلی میل، این دستگاه نوآورانه که در نمایشگاه IFA برلین رونمایی شده یک نمایشگر ۱۷.۳ اینچی او ال‌ای دی تاشو و لمسی دارد که وسط آن لولایی نصب شده است.

ایسوس ادعا می‌کند پس از تا شدن نمایشگر، لپ تاپ به یک دستگاه جمع و جور ۱۲.۵ اینچی تبدیل می‌شود که کوچکتر از یک ورقه کاغذ است و به راحتی در کیف فرد جای می‌گیرد.

دستگاه مذکور در سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ میلادی به طور جهانی به قیمت گزاف ۳۴۹۹ دلار عرضه می‌شود. «زِنبوک ۱۷ فولد او ال‌ای دی» در حقیقت نمایشگری در ۲ سایز برای کاربر فراهم می‌کند که یکی از آن‌ها ۱۷.۳ اینچی، لمسی با کیفیت ۲.۵ K است که از وسط تا می‌شود.

ایسوس ادعا می‌کند لولایی که در دستگاه به کار رفته بسیار دقیق و طبق تست‌ها قادر به تحمل ۳۰ هزار چرخه باز و بسته شدن است.

پس از باز شدن دستگاه، کاربر می‌تواند نمایشگر را به دو بخش تقسیم کند که هرکدام از آن‌ها اپلیکیشن‌های مختلفی را نشان می‌دهند. به عنوان مثال در یک نمایشگر نرم افزار اکسل و در دیگری گوگل کروم نمایش داده می‌شود.

علاوه بر این موارد «زِنبوک ۱۷ فولد او ال‌ای دی» همراه یک کیبورد بلوتوثی عرضه می‌شود و البته با کیبورد‌های مجازی که روی یک بخش نمایشگر ظاهر می‌شود، کار می‌کند.

ایسوس ادعا می‌کند دستگاه مذکور را درحالت باز می‌توان مانند تبلت، در حالتی که تا نیمه تا شده همراه کیبورد به شکل لپ تاپ و حتی به شکل یک کتاب الکترونیک استفاده کرد.

«زِنبوک ۱۷ فولد او ال‌ای دی» نخستین بار در ژانویه ۲۰۲۲ در نمایشگاه CES آمریکا رونمایی شد، اما ایسوس آن را به طور رسمی در نمایشگاه IFA برلین معرفی کرد.


بیشتر بخوانید

  • خطر آتش سوزی در کمین لپ تاپ‌های ایسوس

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دريچه فناوری

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا