سرور مجازی
فضای مجازی

کودک جداشده پس از ۲۵ سال مادرش را پیدا کرد + فیلم

یک پسر اهل هندوستان که در سن ۱.۵ سالگی از مادرش جدا شده بود سرانجام پس از ۲۵ سال او را پیدا کرد. بنا به گزارش Asinet News، با کمک ماموران پلیس موفق شد مادرش را پیدا کند. “گیتا ” مادر ” گوویند” زمانی که به دلیل شغلش ۳۰ سال پیش به گجرات رفته بود عاشق “رام بهای” پدر وی شد و با هم ازدواج کردند. با این حال گیتا پس از تولد پسرش به ایالت کرالا بازگشت. اما زمانی که که گیتا بچه دومش را باردار بود همسرش به گجرات آمد و پسرشان گوویند را با خود برد.

گیتا که اکنون یک راننده اتوریکشا است فقط نامه‌ای از بهای دریافت کرد که در آن از وی خواسته بود که هرگز با او و پسرشان تماس نگیرد. پس از آنکه بهای با زن دیگری ازدواج کرد گوویند توسط بستگان بهای نگهداری و بزرگ شد. گویوند به آسیانت نیوز گفت که روزی عمه اش از او خواست تا به دنبال مادرش بگردد و او را پیدا کند. گیتا که تماسی از یکی از مقامات پلیس محلی دریافت کرده بود تصور می‌کرد آن‌ها درباره خانه اش با او تماس گرفته اند و هرگز پیش بینی نمی‌کرد که پسرش در اداره پلیس منتظر دیدن او است.


بیشتر بخوانید

  • قبرستان ضدجاذبه ای که تابوت ها از آن آویزان هستند! + تصاویر

گوویند به این کانال خبری گفت که او هر روز برای ملاقات با مادرش دعا می‌کرد و از خدا می‌خواست تا پیش از مرگ مادرش او را ببیند. سرانجام پس از ۲۵ سال دوری این مادر و پسر با چشمانی اشکبار همدیگر را در آغوش کشیدند و به هم ملحق شدند.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا