سرور مجازی
اخبار آی تی

تمدید مهلت ثبت نام در المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو

به گزارش ایسنا، دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو با همکاری ستاد ویژه توسعه فناوری نانو و هماهنگی سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان برگزار می‌شود. این المپیاد به تایید بنیاد ملی نخبگان نیز رسیده است و مدال‌آوران از جوایز و امتیازات بنیاد بهره‌مند خواهند شد.

تاکنون ۱۱ دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در مراحل مختلف به صورت برگزاری آزمون تئوری در سطح کشور و برگزاری یک اردوی علمی-عملی برای برگزیدگان مراحل تئوری برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله عملی معرفی شده‌اند.

دوره دوازدهم این المپیاد در سه دوره شامل دو مرحله کتبی و یک مرحله عملی برگزار خواهد شد.

آزمون مرحله اول دوازدهمین المپیاد دانش‌آموزی نانو ۴ مردادماه ١٤٠٠ به صورت آنلاین در سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir برگزار می‌شود. این آزمون شامل ۲۵ سوال چهارگزینه‌ای است. لینک آزمون از ساعت ۹ تا ۱۲ روز ۴ مردادماه فعال است و آزمون دارای نمره منفی است.

آزمون مرحله دوم این دوره که شامل سوالات چهارگزینه‌ای و تشریحی است، ۴ شهریور ماه ۱۴۰۰ با حضور منتخبین مرحله اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

و در نهایت، مرحله سوم (رقابت پایانی این دوره) با حضور نفرات برتر مرحله دوم و بر اساس شرایط شیوع ویروس کرونا، متعاقبا اعلام می شود.

جزییات هر مرحله، پیش از برگزاری در سایت باشگاه نانو اطلاع‌رسانی می‌شود.

متقاضیان ثبت نام در دوازدهمین المپیاد علوم و فناوری نانو، می‌توانند با مراجعه به سایت باشگاه نانو به نشانی www.nanoclub.ir نسبت به ثبت‌نام گروهی (توسط نهادهای ترویجی مورد تایید ستاد نانو) و یا انفرادی اقدام کنند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا