سرور مجازی
فضای مجازی

فروش جدیدترین لپ‌تاپ‌های الجی در اروپا

اخیرا شرکت ال جی از جدیدترین لپ تاپ خود با نام ال‌جی Ultra PC رو نمایی و اعلام کرد که در اواخر ماه جاری فروش آن را در اروپا آغاز می‌کند.

به گزارش سایت گیزموچاینا، سری Ultra PC در دو اندازه ۱۴ و ۱۶ اینچی به کاربران اروپایی عرضه می‌شود.  لپ تاپ‌های Ultra PC دارای روکش مات برای نمایشگر‌های خود هستند و طراحی ساده‌ای دارند. دستگاه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید از تراشه Ryzen AMD ( ۵، ۵۶۲۵U و Ryzen ۷، ۵۸۲۵U) پشتیبانی می‌کنند و پنل‌های IPS ۱۶:۱۰ را ارائه می‌دهند.  پردازنده AMD Ryzen ۷، یک مدل ۸ هسته‌ای با ۱۶ thread با سرعت ۴.۵ گیگاهرتز است.

 سری جدید ال‌جی Ultra PC باتری‌های بادوام دارند. لپ تاپ‌های جدید دارای باتری‌های ۷۲ وات هستند که کاربران می‌توانند تا ۲۱ ساعت از دستگاه خود استفاده کنند.

لپ تاپ Ultra PC ۱۴U۷۰Q روشنایی ۳۰۰ نیت را ارائه می‌دهد در حالی که مدل ۱۶ اینچی به حداکثر ۲۵۰ نیت می‌رسد. هر دو دستگاه دارای وضوح ۱۲۰۰ پیکسل هستند و ۱۶ گیگابایت رم LPDDR۴X دو کاناله ارائه می‌دهند. حافظه داخلی موجود تا ۱ ترابایت است. پورت‌های HDMI، USB-A و USB-C وجود دارد و مدل ۱۴ اینچی آن تا ۳۰۰ گرم سبک‌تر از لپ‌تاپ بزرگ‌تر است.

لپ‌تاپ‌ الجی
شایان ذکر است که  این دستگاه‌ها در ماه ماه جاری به کاربران ارائه می‌شوند و پیش بینی می‌شود قیمت اولیه لپ تاپ۱۴ اینچی ۱۱۹۹ یورو (۱۲۰۴ دلار)و لپ‌تاپ ۱۶ اینچی از ۱۳۹۹ یورو (۱۴۰۴ دلار) باشد.


بیشتر بخوانید

  • سه گوشی ال جی، اندروید ۱۲ دریافت می‌کنند

 

دیتاسنتر من فضای مجازی دنیای ارتباطات

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا