سرور مجازی
اخبار آی تیتکنولوژیفناوری

چه مواردی باید برای انتخاب یک اپ استور ایرانی بررسی شود؟

امروزه با توجه محدودیت ها و به دلیل تحریم‌های اعمال شده علیه ایران از سوی اپ استور، بسیاری از ایرانیان قادر نیستند که اپلیکیشن مورد نیاز خودشان را به راحتی از اپ استور دانلود کنند. از سمتی بسیاری از برنامه‌های آیفون ایرانی که روی اپ استور بوده‌اند، به دلیل تحریم‌ها حذف شده‌اند و دیگر قابلیت دانلود آن‌ها از طریق اپ استور رسمی اپل وجود ندارد. به همین علت ما در اپ استور ایرانی آی اپس، موارد بسیار مهمی را در نظر گرفتیم که کاربران ایرانی آیفون بتوانند برای دانلود برنامه آیفون و یا دانلود بازی آیفون، بسیار راحت و بدون چالش بتوانند بازی‌ها و اپلیکیشن‌های آیفون را به راحتی دانلود نمایید.

پشتیبانی همیشه در دسترس اپ استور ایرانی آی اپس

با پشتیبانی همه جانبه تلفنی از شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۹ الی ۱۸:۰۰ و پشتیبانی آنلاین از شنبه تا جمعه، ساعت ۹ الی ۱۲ شب، کارشناسان آی اپس در خدمت شما هستند را راهنماییتان کنند. چرا که پشتیبانی اپ استور ایرانی یکی مهم ترین مواردی هست که باید هر اپ استور ایرانی به آن توجه کند.

از آنجایی که ما در تیم آی ‌اپس همواره برای راهنمایی و پاسخگویی به سوالات کاربران آیفون در دسترس هستیم، شما می‌توانید همه روزه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ شب، از طریق تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۲۲۸۵ و یا پشتیبانی آنلاین با تیم آی‌اپس در ارتباط باشید و سوالات خود را مطرح کنید.

دانلود رایگان برنامه‌های پولی آیفون

شما در اپ استور ایرانی ما (آی اپس) می توانید به راحتی برای دانلود برنامه‌های پولی آیفون به صورت رایگان ، اقدام کنید. چرا که شما با استفاده از آی‌اپس، می‌توانید به بهترین برنامه‌ها‌ و بازی‌های پولی آیفون، به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و آن‌ها را دانلود کنید. در آی‌اپس دیگر برای دانلود بازی‌های موردعلاقه خود نیازی به پرداخت هزینه‌های دلاری ندارید و می‌توانید این بازی‌ها و برنامه‌های iOS را کاملا رایگان روی گوشی خود داشته باشید.

انتشار اپلیکیشن در اپ استور ایرانی آی اپس

تیم ما برای شما این قابلیت را فراهم کرده که با انتشار اپلیکیشن خودتان در آی اپس بتوانید آن را در اختیار کاربران قرار دهید. در این اپ استور هیچ محدودیتی برای ارائه اپلیکیشن و یا بازی آیفون خود به کاربران ایرانی نخواهید داشت و از آن سمت کاربران ایرانی نیز می‌توانند به راحتی به اپلیکیشن‌های شما به دسترسی داشته باشند و آن‌ها را بدون دردسر دانلود کنند.

از سمتی دیگر اگر هر گونه سوالی در مورد دانلود برنامه آیفون توسط شما کاربران وجود داشته باشد، تیم پشتیبانی ما، در خدمت کاربران است تا در نصب برنامه و رفع مشکلاتشان آن‌ها را راهنمایی کند.

عدم نیاز به اکانت دولوپر اپل

با توجه به محدودیت های اپل برای انتشار برنامه‌های ایرانی، ما در اپ استور ایرانی آی اپس این امکان را برای برنامه نویسان و توسعه دهندگان محترم کشورمان فراهم کرده‌ایم که بدون نیاز به اکانت دولوپر اپل و هزینه‌های زیاد برای تهیه اکانت دولوپر، به سادگی بتوانید نرم افزارها و اپلبکیشن‌های خودتان را در آی اپس منتشر کنید.

گارانتی در اپ استورهای ایرانی

اپ استور ایرانی آی اپس، اکانت شما را به این شکل گارانتی خواهد کرد که در صورت پیش آمدن هرگونه محدودیت از سمت اپل و پریدن اکانت در طول مدت اشتراک خریداری شده، این اپ استور ایرانی ، حساب کاربری شما را بدون نیاز به پرداخت هیچ‌گونه مبلغ اضافه مجددا فعال سازی می‌کند و به شما برمی‌گرداند و این اختلال به سرعت با هزینه خود آی اپس برطرف خواهد شد که این خود نشان دهنده اعتبار بالای این استور ایرانی است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا