سرور مجازی
فضای مجازی

نجات راننده پیش از غرق شدن خودرو + فیلم

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نجات یک راننده زن از داخل خودروی در حال غرق شدن را به تصویر می‌کشد. نیرو‌های آتش نشانی به همراه رهگذران موفق شدند تا راننده زن را قبل از غرق شدن خودرو از ماشین بیرون بکشند. بنا به گزارش CBC News این اتفاق در اِل پاسو واقع در اطراف واشنگتن و زمانی رخ داد که این راننده در میان گودال بزرگ خیابان گرفتار شد.

در حالی که خودرو در آستانه غرق شدن در گودال قرار گرفته بود امدادگران و رهگذران موفق شدند تا جان راننده را نجات دهند. در ویدئویی که منتشر شده است مشاهده می‌شود این افراد در آخرین لحظه موفق به بیرون کشیدن راننده از داخل خودرو می‌شوند. لحظاتی بعد بیشتر خودرو در داخل گودال بزرگ به زیر آب می‌رود.


بیشتر بخوانید

  • بیرون کشیدن راننده از خودروی در حال غرق شدن + فیلم

اداره آتش نشانی ال پاسو با انتشار این ویدئو در فیسبوک نوشت: «امدادگران ما به تازگی موفق شدند تا جان یک راننده زن را که در معرض غرق شدن در گودال بزرگ خیابان بود نجات دهند. این زن در حالی که دچار جراحت خفیف شده بود نجات یافت. تشکر ویژه از رهگذران که با گروه امداد برای نجات این زن همکاری کردند. این مسیر تا اطلاع ثانوی بسته شده است. لطفا از مسیر‌های جایگزین استفاده کنید.»

وقوع این حادثه و نجات این زن از خودروی در حال غرق شدن در حالی خبرساز می‌شود که هفته گذشته نیز یک راننده زن آمریکایی دیگر که در یک جاده سیل زده در معرض خطر مرگ قرار گرفته بود توسط نیرو‌های پلیس نجات داده شد.

کد ویدیو

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا