سرور مجازی
فضای مجازی

قیمت ارزهای دیجیتال در بازار امروز 14 تیر + جدول

– اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، این روزها خبرهای ضدونقیض یا مثبت و منفی زیادی در بازار رمزارزها نسبت به گذشته مشاهده می‌کنیم، یکی از این اخبار عنوان شده حمایت سطح 30 هزار دلار و مقاومت سطح 40 هزار دلاری است که بیت کوین درگیر آن شده است و منجر به ایجاد الگوی اصلاحی شده است.

هدف این گزارش، مشاهده قیمت رمزارزها به صورت به روز است و در ادامه جدول قیمت‌ها را در بازار چهاردهم تیرماه مشاهده می‌کنیم.

بروزرسانی: دوشنبه 14 تیر – 12:45

قیمتنام محصول
34 هزار و 260 دلاربیت‌کوین (Bitcoin)
2 هزار و 276 دلاراتریوم (Ethereum)
300 دلاربایننس‌کوین (Binance Coin)
1 دلار و 40 سنتکاردانو (Cardano)
24 سنتدوج‌کوین (Dogecoin)
67 سنتریپل (XRP Ripple)
15 دلار و 54 سنتپولکادات (Polkadot)
20 دلار و 24 سنتیونی‌سواپ (Uniswap)
514 دلاربیت‌کوین کَش (Bitcoin Cash)

حمایت سطح 30 هزار دلار و مقاومت سطح 40 هزار دلاری که بیت کوین درگیر آن شده است منجر به ایجاد الگوی اصلاحی شده است، همه اصلاح‌ها قیمتی نیستند، یعنی از نظر قیمت کاهش پیدا نمی‌کنند بلکه برخی از اصلاح‌ها زمانی هستند یعنی باید مدتی قیمت در یک سطحی باقی بماند تا الگوی اصلاحی خود را تکمیل کند و سپس به روند خود ادامه دهد، برخی از رخ دادها نیز منجر به ایجاد چنین الگوی شده است.

ایران در میان 7 کشور جهان با بیشترین میزان استخراج رمزارزطرح جدی مجلس در خصوص رمزارزها؛ راه اندازی رمز ارز ملی برای پرداخت در داخل کشوررمزارزها چه جذابیتی برای ایرانیان دارند؟معامله رمزارزها؛ قانونی یا غیر قانونی؟انگلیس فعالیت بزرگترین صرافی ارز دیجیتال دنیا را ممنوع کرد
انتهای پیام/

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا