سرور مجازی
اخبار آی تی

ایجاد شبکه مویرگی برای توسعه نوآوری در پارک شهید بهشتی

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی، دکتر کوروش پرند با بیان اینکه توسعه فعالیت‌های نوآوری، کارآفرینی و اشتغال پذیری، فناوری و ارتباط با صنعت و همچنین ایجاد و استقرار شرکت‌های فناور نیاز به برنامه‌های هدفمند و اقدامات مفید پس از آن دارد، افزود: پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی توانسته است با ارائه الگویی جدید و منحصر به فرد، تمام فعالیت‌های مذکور را پوشش و توسعه دهد.

وی ادامه داد: در این راستا با برنامه ریزی‌های صورت گرفته در دانشگاه شهید بهشتی، تیم‌های نوآور، واحدهای فناور، شرکت‌­های فناور، شرکت‌های خلاق یا دانش بنیان و شرکت‌های آزمایشگاهی در هر یک از مجموعه‌های پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی مشغول به فعالیت هستند.

پرند خاطر نشان کرد: در این میان ترویج و اشاعه فرهنگ نوآوری و توسعه کسب وکارهای دانش بنیان و خلاق در دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه از اهداف متمرکز پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی بوده است.

رییس پارک علم وفناوری دانشگاه شهید بهشتی ادامه داد: مراکز نوآوری دانشکده‌ها و پژوهشکده‌ها برای نخستین بار به عنوان شبکه‌های انشعابی با ساختار مویرگی در 18 مرکز نوآوری مشغول به فعالیت شده‌اند. در این مراکز که در دانشکده‌ها و پژوهشکده‌های دانشگاه شهید بهشتی مستقر هستند، فعالیت‌های نوآورانه و کارآفرین از سطوح اولیه ایده تا سطح شرکت‌های دانش بنیان و تیم‌های نوآور پوشش داده می‌شوند.

انتهای پیام

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا