سرور مجازی
فضای مجازی

بچه دار شدن زوج سالخورده پس از ۵۴ سال!

زوج سالخورده هندوستانی که ۵۴ سال از ازدواج آن‌ها می‌گذشت سرانجام صاحب اولین فرزند خود شدند. فرزند این زوج روز دوشنبه در منطقه آلوار واقع در ایالت راجستان هند به دنیا آمد. “گوپیچاند سینگ ” ۷۵ ساله و همسر ۷۰ ساله اش ” چاندراتی دوی ” در سال ۱۹۸۶ با هم ازدواج کرده و از آن زمان تاکنون بچه دار نشده بودند.

بنا به گفته دکتر پانکاج گوپتا حال نوزاد و مادر وی مساعد است. او وزن کودک را ۳.۵ کیلوگرم اعلام کرد. دکتر پانکاج در این باره گفت: «موراد بسیار معدودی وجود دارد که در کشور ما نوزاد در این سن بدنیا بیاید. این احتمالا نخستین مورد از بچه دار شدن یک مرد ۷۵ ساله و زن ۷۰ ساله در ایالت راجستان به شمار می‌رود.


بیشتر بخوانید

  • پیدا شدن کودک ربوده شده پس از ۹ سال + تصاویر

گوپیچاند حدود یک سال و نیم از طریق یکی از بستگانش با کلینیک باروی تماس گرفت. چاندرای دوی در سومین دوره IVF خود نه ماه پیش باردار شد. با توجه به سن بالای مادر، نگرانی و شادی توامان وجود داشت. با این حال او سرانجام روز دوشنبه نوزاد سالم خود را به دنیا آورد.

زوج سالخورده

گوپیچاند که یک نظامی بازنشسته است در جنگ با بنگلادش از ناحیه پا مجروح شده بود. گوپیچاند ۴۰ سال پیش بازنشست شده بود. او که از تولد فرزندش بسیار خشوحال است در این باره گفت: «خیلی خوشحالم که نسل خانواده من ادامه خواهد داشت، چون من تنها فرزند پدرم ناینو سینگ بودم.»

دیتاسنتر من فضای مجازی اخبار داغ فضای مجازی

مجله خبری دیتاسنتر من

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا